Total Pageviews

:: ANA RAFALLI VS MANCHESTER UNITED::

salam to all bloggers sekalian. malam ini mesti kebanyakan korang melekat dekat kaca televisyen rumah korang bukan? malam ini ada 2 program yang boleh dikatakan tahap mega tapi tak sampai tahap dewa lagi. 1st cerita pasal anugerah juara lagu yang ke 25 yang diungguli oleh Ana Rafalli. memang ramai yang tidak menyangka gadis ini boleh menjuarai juara lagu kali ini. dengan berbekalkan dengan bakat dan azam yang diperolehi nampaknya rezeki kali ini berpihak kepada beliau


. apa yang buat aku bangga dekat Ana ini sebab dia merupakan seorang Teslians macam aku! ditambah pula bila dia perform simple saja, pakai baju kurung dan bawa gitar tak macam penyanyi yang bernama aliah yang meniru gaya lady gaga!!!!! geram gila bila sebut nama dia ni..hrmm ok lupakan pasal alyah yang aku nak cerita pasal Ana Rafalli. kalau korang tak percaya yang Ana ini pernah digelar Teslians korang klik disini. 


so tahniah kepada ANA RAFALLI


cerita kedua yang hot malam ini cerita pasal perlawanan bola antara dua kelab gergasi, liverpool vs manchester united. woot~ woot manchester menang lagi kali ini. gol yang boleh dikatakan ' nasib  ' oleh sesetengah pihak telah disumbangkan oleh ryan giggs.

jaringan 1-0 telah melengkapkan manchester united untuk musim kali ini. tapi aku tak  puas hati juga time steven gerrard kena kad merah , memang nampak tak adil betul!!!

yang memberontak dengan ekzos:: Khai Artz-Far @ Putera TESL 

::bebot menderum::entry yang tengah panas dikalangan blogger: facebook bakal melabuhkan tirai, ajl 25..

2 comments:

Diyanieee said...

suka MU menang tp tak suka ana raffali menang..
huhuhu

khai artzfar said...

@MiSzy DiaNreseki die kot..ehehhee