Total Pageviews

:: UPDATE GATHERING CIKGU BLOGGER PART 1::

As - salam kepada geng kipas susah mati blogger dan readers sekalian. pagi tadi satu gathering blogger  buat bakal guru, guru dan pelajar institusi tinggi yang mengambil jurusan pendidikan telah diadakan di times square, kuala lumpur. terima kasih cik mas kerana menganjurkan gathering ini .walaupun gathering kali ini tidak berapa ramai yang join sebab masing - masing terikat dengan agenda tersendiri. namun gathering kali ini telah dimeriahkan dengan kehadiran ben ashaari , bro framestone , cik yuyu zulaikha  dan team 1tube  (betul ke nama dorang? , maaf kalau tersilap) . so kali ini dapatlah aku bersua muka dengan pemilik blog dunia ku dunia cikgu , si lampu neon , pictured life of me  , si lelaki seksi  dan blogger - blogger yang lain ( maaf lupa url korang ) . 
macam nak beraksi pergi perang pula

dari kiri ; cik mas , cik yuyu , cik si lampu neon, aku = missing in action kat belakang tuh

kesimpulannya adalah dorang ini berbeza kalau kita tengok dalam blog dorang . sebagai contoh , cik yuyu nampak lagi comel , bro framestone nampak lagi kurus berbanding dengan gambar dalam blog dia . pastu aktiviti yang dijalankan tadi antaranya sesi ice - breaking , sesi photoshoot untuk vlog , mini - games, sesi bertukar hadiah dan lain - lain lagi . ok sebelum ke point seterusnya mesti korang tertanya apa itu vlog? aku pun terpinga - pinga macam kena sampuk sebab baru 1st time dengar perkataan itu tadi . actually tadi bro framestone ada explain dekat kiteorang pasal vlog ini tapi aku  yang lupa sebab " temperature " naik masa balik rumah tadi. tapi untuk buat korang faham vlog ini macam blog tapi versi video ala pendekkan cerita macam youtube tapi malaysia version. come on support our brand . tapi serius aku cakap page ini lagi enjoy dari youtube. 
sempat lagi cik yuyu ni bermekap

bro framestone dan cik si lampu neon

ni hadiah yang cik si lampu neon bagi, thanks a lot yer

walaupun tadi kebanyakannya pertama kali berjumpa , tapi dorang semua sporting dan peramah macam dah lama jumpa . so tadi bukan setakat dapat eratkan tali silaturrahim tapi belajar banyak benda berdasarkan pengalaman kawan - kawan terutamanya dari bro framestone. many things i learn from him today. thank you bro framestone. so tak banyak gambar yang aku snap sebab kamera agak kegilaan hari ini. gambar yang ada pun agak kabur , so terpaksa tunggu rakan- rakan  yang lain upload gambar ,lepas itu baru boleh tunjukkan kepada korang. so tunggu kesinambungan entry ini pada masa yang akan datang dan lebih banyak gambar yang akan dicemburukan buat korang. so sekian saja, wassalam..
-
-
-
-
-
-
- terjah blog dorang sama :

yang memberontak dengan ekzos :: Khai Artz-Far @ Putera TESL 

::bebot menderum ::
1. muscle jadi kejang disebabkan lupa warm up masa kelas sport science
2. baru tahu rupanya si lampu neon adalah wanita =)

2 comments:

Mrs Nurul said...

salam !

waaa first time laa sampai blog ko =) nice nice..and nice to meet you !

khai artzfar said...

@░♥si lampu neon♥░oowh yer ker.hahaahaha nice to meet you too and welcome to my house