Total Pageviews

:: CONTEST DESIGN T - SHIRT " KAMI CIKGU BLOGGER " ::

As - Salam to all geng kipas susah mati blogger, readers, braders dan sistah sekalian. korang rasa nak dapat duit dan hadiah free tak ? kalau nak jom join contest ni yang dianjurkan oleh team Kami Cikgu Blogger. kalau dulu geng - geng kami blogger utara ( KBU ) buat t - shirt,  sekarang team kami cikgu blogger pula. cakap pasal t - shirt KBU, memang cun weyh, cuma aku je tak sempat nak pakai sebab baju tu ada dekat kedah. berbalik pasal contest ini setiap pertandingan mesti ada syaratnya kan ? sekarang jom check list pasal syarat - syarat dia.

Syarat-syaratnya adalah seperti berikut  :
  • wajib menggunakan perkataan 'CIKGU BLOGGER' atau 'KAMI CIKGU BLOGGER'
  • motto anda boleh pilih apa-apa perkataan sahaja. asalkan membangkit semangat seorang cikgu. contoh : Kami Inspirasi Negara. itu contoh sahaja ok.  
  • motif design Tshirt tersebut sekurang-kurangnya mempunyai ciri-ciri seorang CIKGU. buatlah macam mana pun. 
  • design mestilah cantik, kemas, menarik dan kreatif.  
  • apabila dah siap designkan sila email details korang kepada kami (cikgublogger@yahoo.com) dan tinggalkan komen di entry ini. kalau korang rajin untuk buat entry, boleh buat dan bagitahu pihak kami. 
  • tarikh tutup 5 MEI 2011. semua design akan di approve pada 6 Mei di blog ini. selepas itu, admin akan minta rakan-rakan lain untuk undi design yang terbaik. undian majoriti adalah dikira pemenang. 
pesanan : 

  • sebarang pertanyaan lanjut, sila rujuk cik mas (boleh tanya di facebook juga)
  • pemenang yang dipilih adalah seorang sahaja. hadiah berupa 1 helai T-shirt rasmi CIKGU BLOGGER dan wang saguhati yang lumayan. pasti berbaloi dengan usaha keras anda. 
  • sebarkan maklumat tentang contest ini dengan membuat entry atau post di wall FB. supaya rakan-rakan anda yang lain boleh join sama. terima kasih.
*sumber :  kami cikgu blogger

hah! tunggu apa lagi? jom masuk ramai - ramai. keluarkan bakat terpendam korang dengan cipta design t- shirt untuk team ni. hadiah pun agak lumayan. harap korang sebarkan berita ini yer. sekian saja. merci! , As - Salam


yang memberontak dengan ekzos:: Khai Artz-Far @ Putera TESL 

::bebot menderum::alhamdulillah, semua kerja dah siap, lepas ni boleh berfoya - foya dengan blog kejap.hehehe

No comments: