Total Pageviews

:: PRESENTING, LAST MINUTE CREW( LMC ) ::

As - salam to all geng kipas susah mati blogger , readers , braders dan sistah sekalian. sorry guys lama tak update entry sebab sibuk sikit dengan kuiz pe semua.subject french make me sick!! ok lupakan pasal tu sebab bukan tu yang aku nak cerita hari. tapi hari ni aku nak memperkenalkan korang kepada Last Minute Crew( LMC ). LMC ni merupakan sebuah band indie yang baru.dorang ni sebenarnya students lagi dan merupakan coursemate aku. so aku diberi penghormatan oleh dorang untuk memperkenalkan band dorang ini melalui medium blog! dorang terdiri daripada hafiz (vokalis ), mirza (vokalis ),su ( gitaris ) , shawn ( bassis ) dan shyfun ( drummer ).

klik gambar untuk terjah ke page fans dorang!


cakap pasal indie band ni sebenarnya ramai yang tak suka. sampai ada kempen f**k indie. mungkin orang tak suka sebab sesetengah band tu terkinja- kinja dan bawa imej buruk kepada masyarakat. tapi percaya dan lihatlah sendiri yang dorang ni sebenarnya lain dari yang lain.untuk kali ini aku sempat ambil recording dorang tempoh hari. tapi yang ini cuma " trial recording".


 kalau korang nak tengok full show dorang pastikan korang datang ke " Dakode Gig Concert " pada 14 mei 2011 pada jam 2 petang. selain dorang, indie band dan artis  yang akan turut serta pada GIG  kali ini ialah Hello Screen , Dayana Idola Kecil , Wart and The Opera, Couple, Aliff Azizi , Lies Left Untold dan ramai lagi. so tunggu apa lagi tempah la tiket sekarang sebagai tanda sokongan korang kepada anak - anak tempatan. untuk tempahan  tiket korang boleh hubungi nombor di bawah:


Shawn : 010 - 4324832
Hafiz : 012 - 7448853 
*harga tiket per session RM 16 ( full session RM 30 )


yang memberontak dengan ekzos:: Khai Artz-Far @ Putera TESL 

::bebot menderum::tahniah kepada calon SPM yang berjaya, yang tidak berjaya jangan sesekali berputus asa. 

7 comments:

Hairul Hakim said...

haha! asal ko x join maen kompang?

khai artzfar said...

@arekim_warheadhaahaha dpd aku main kompang baik aku main kerincing..:)

Fatiha Razak said...

LAST MINUTE CREW>>>>WOOOOOHHOOOOOO!!!!!LUV U ALL

Farah Hana said...

LAST MINUTE CREW!!!!!SEAN!!!!!(^_^)

khai artzfar said...

@Fatiha RazakLMC je ke? I? heheehe

khai artzfar said...

@Farah Hanafuyoo dah ade pmnat la LMC ni..hehe aku bile plak

dean30 said...

LMC!!!!!wahhhh!!!!korang punye show kat segi college gempak giler...luv u all so much...