:: SIMEN TANGAN AKU DAH DIBUKA ::

As - Salam kepada semua yang sudi lagi buka blog aku tak seberapa nih. entry aku  kali ni pendek je. aku cuma nak bagitau yang simen tangan aku dah dibuka. Alhamdulillah. aku cerita ni bajet macam orang nak tau je kan? tapi tak pe la syok sendiri la katakan. ikutkan aku nak tulis entry pasal ni semalam tapi ada berita pasal kematian jackie chan dikatakan palsu, terus aku buat entry tu dulu.buat korang tak tau kenapa tangan aku bersimen, korang boleh rujuk entry yang lepas , :: Tangan aku patah lagi buat kali ke 8 ::. cuma yang peliknya, bila aku kata tangan aku patah sebab tersepit pintu bas, majoriti akan gelak. bukan nak marah atau apa, tapi kelakar ke? pelik la dorang ni.ikutkan tangan aku ni bersimen sampai bulan 6 dan MC pun dapat sampai 6 minggu, tapi aku terpaksa ambil risiko untuk buka simen awal sebab final exam nak dekat dah, kuiz pun dah makin banyak diadakan. sampai bila aku nak susahkan pensyarah dan kawan - kawan aku kan? buat korang semua yang doakan kesejahteraan dan kesihatan aku, terima kasih banyak - banyak diucapkan. so aku harap tiada lagi kali ke 9 akan terjadi dan semua yang bakal aku lalui selepas ini dapat aku hadapi dengan tabah.Amin.sekian saja entry aku kali ini. merci,As - Salam


yang memberontak dengan ekzos:: Khai Artz-Far @ Putera TESL 

::bebot menderum::panas betul cuaca kat kl ni. ni baru cuaca dunia belum lagi panas api neraka.subhanallah

2 comments:

Mikah Lurima said...

oh? yekew?? sowie x der... wa x taw pown. siyesz r ke-8 kali?? ishk3... dasat sunggoh!

andrea chiu said...


Good day. I was impressed with your article. Keep it up .
You can also visit my site if you have time. Thank you and Bless you always.

triciajoy.com

www.triciajoy.com