Total Pageviews

AKU SEORANG GAY

" Saya lelaki berusia 19 tahun dan mempunyai kehidupan bahagia kerana semua permintaan saya dipenuhi keluarga.Namun masalah saya ialah saya mengamalkan hubungan sonsang,saya meminati rakan sejenis. hati dan nafsu saya lebih cenderung kepada lelaki.kadang - kala saya seronok dan gembira menjalin hubungan homoseksual. bukan saya tiada naluri menyukai perempuan tetapi pengalaman gagal dalam bercinta menyebabkan saya bosan dengan kaum perempuan. perubahan menjadi gay bermula sejak saya masuk kolej. disana ramai teman saya adalah golongan ini......"

petikan Metro Ahad , 12 jun 2011



haa jangan salah sangka pula. sebenarnya itu salah satu petikan rencana dalam Metro Ahad baru - baru ni. sekali lagi aku tertarik untuk bincang atau hurai tentang isu Gay ataupun Lesbian. sama je sebab dua - dua suka kaum sejenis. bagi aku tak ade istilah pengkid dengan pondan berbeza sebab bagi aku dorang ni tetap suka kaum sejenis yang membezakan mereka cuma cara berpakaian dan tingkah laku. ye ke tidok??? haaa maksiat kaum sejenis ni memang dah berleluasa kat negara kita. kalau dulu sebut Gay pun tak tau, sekarang hampir semua golongan tau apa itu Gay. sebelum aku buat entry ini , aku sempat tanya beberapa orang senior aku tentang Gay dan puncanya. jom kita review jap disebalik Gay ni...
  •  kebanyakan punca lelaki menjadi gay kerana selalu gagal dalam percintaan
  • sesetengah mereka menjadi gay kerana masa kecil mempunyai sejarah hitam dimana pernah diliwat atau sebaliknya
  • menurut kajian , pelajar yang duduk di asrama mahupun rumah sewa lebih cenderung kepada golongan gay ini kerana pengaruh daripada rakan - rakan sendiri.


haaa , dah tengok kan antara punca dia kan? adatlah  orang bercinta ada masa kita sedih dan ada masa kita gembira. yang korang sampai putus nafsu kat orang perempuan tu sape suruh? kemon lah! bunga bukan sekuntum, banyak lagi perempuan - perempuan disana untuk kaum lelaki,. cuba renungkan balik, haiwan pun tak pernah buat seks sesama jantina.pendek kata, golongan Gay ataupun Lesbian ini lebih rendah kedudukannya  daripada haiwan. sorry to say tapi inilah pahit yang korang kena telan. renungkan kembali kisah kaum Nabi Luth yang ditimpa bala akibat mengamalkan seks sejenis.lagi satu masa dalam rumah atau kat mana sekalipun , kalau boleh pakai la pakaian yang menutup aurat , tau la sama jantina pun tapi buat satu hari kawan korang tu tergila, macam mana? tak pasal hilang teruna hahahaa.. kalau rasa rimas nak tutup aurat , apa kata korang duduk afrika? better kan?

nasihat yang aku boleh bagi , kembali ke pangkal jalan dan bertaubatlah sebelum terlambat. kalau ada kawan korang dalam golongan ini , tinggalkan mereka kerana itu godaan terbesar buat korang. kalau ada niat nak join atau buat benda ini , istighfar banyak - banyak dan carilah kawan yang boleh memimpin korang ke jalan yang benar. kepada masyarakat di luar sana pula , janganlah terus melabel negatif kepada golongan ini termasuk golongan pengkid, pondan dan yang lain - lain kerana  secara fizikal, mereka nampak saja begitu, tetapi jika dibantu, hakikatnya mereka boleh berubah. untuk lagi tips dan pengalaman untuk berubah sila klik sini yer. sebelum aku tinggalkan korang aku nak tanya adakah betul golongan ini singgah ke blog aku ??? kekekekeke...As - Salam.. 



yang memberontak dengan ekzos :: Khai Artz-Far @ Putera TESL 

::bebot menderum ::
1.tadi blog kena hacked...geram gila seyh
2. esok dah mula bertugas semula sebagai fasilitator kolej untuk orentasi student baru

18 comments:

Sweetmango said...

abg oc la nie.. punya panjang baca.. yang last jer nak komen.. hik3..

trend yang bermasaalah nie.. err

Anonymous said...

As Salam,

gay...patut la lelaki makin pupus..haha~

Unknown said...

wAaa..bgUs iSu niE..hEhEh

Mikah Lurima said...

best entry ni! suka suka suka!!! hahaha~

p/s: kena amek iktibar...

Anonymous said...

i like gay...gay it's so cute and handsome :)

sabree hussin said...

mereka ini menjijikkan

ana likes said...

nak tergelak tengok pic lelaki tuh..

khai artzfar said...

@Anonymous ?_?

khai artzfar said...

@sabree hussinharaplah berubah

khai artzfar said...

@ana likesihsan google :)

Unknown said...

hayokkk khai...hahahhaa

khai artzfar said...

@Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A)engko dah kenapa haha

khai artzfar said...

@Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A)engko dah kenapa haha

Anonymous said...

Mereka ni menjijik kn?? Hope one day tepalit kat muka kau balik baru tahu tuhan tu hantar ujian kat siapa dia suke!! Damn...

Anonymous said...

Tak yah nk gelak sgt lah kan..kau gelak sbb kau tak de malsh ni dan kau x pnh bergaul dgn maslh ni...cuba bnda ni jafik kat anak kau kelak..agak2 kau gelak x??? Org yg gelak2 bagai mcm kau ni sbnry penting diri sendiri tgok buruk terus ludah...bodoh!!!

Anonymous said...

@zain zaini maaf baru jumpa kome ni lepas admin bagi tahu saya,,,first of all saya mintak maaf banyak2 kepada admin BLOK BUDAK PACAK ...komen ini bukan post dari saya dan saya telah diinaya oleh orng2 yang sya dah letakkan kepercayaan kepada mereka untuk guna email sya...dengan belas Admin dia beri tahu saya dan saya benar2 kesal atas apa yang berlaku..to FAN BLOK BUDAK PACAK ambil iktibar dari saya jangan beri email anda kepada orang atau kawan kalu kita benar2 belum mengenali mereka...

Paris Ashiqin said...

#JelingKhai

Anonymous said...

I always was concerned in this subject and stock still am, regards for putting up.