Total Pageviews

:: ONE STEP ENGLISH CAMP ::

As - salam kepada braders dan sistah sekalian. entry kali ini aku nak tunjukkan korang semua gambar - gambar english camp tempoh hari ini. minta maaf sebab baru hari ini aku tunjukkan,program ini pun berjalan pada minggu lepas. aku lewat update pasal aktiviti ini disebabkan line internet area rumah aku tersangatlah lembab dan nazak tahap dewa. untuk pengetahuan korang kem ini sebenarnya diadakan untuk adik - adik yang berumur 7 hingga 12 tahun. alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar walaupun terdapat banyak pihak dan rintangan yang perlu kami tempuhi sepanjang menjalankan program ini. sambutan pun agak mengalakkan. program yang kiteorang jalankan ini memberi 1001 pengalaman dan ilmu yang berharga . memandangkan kiteorang ambil kos perguruan, benda - benda ini amat penting untuk rujukan masa hadapan . jadi  dikesempatan ini aku nak ucapkan tahniah dan ribuan terima kasih serta  tujukan entry ini untuk penasihat program , Madam Salinah , project manager, Anis Hussin, serta ahli - ahli One Step. jadi jom kita terjah gambar - gambar disebalik program ini berlangsung.











 jadi setakat itu je la gambor- gambor yang dapat aku tunjukkan..nak tengok lagi gambor - gambor aktiviti ni sila terjah ke page blog K.H.A.Z yer.kalau berminat nak panggil kiteorang untuk anjurkan kem ini, bagitau je okay! .sekian saja entry aku kali ini.tunggu entry seterusnya...chow bebeh!!


yang memberontak dengan ekzos :: Khai Artz-Far @ Putera TESL 

::bebot menderum :: kepada sesiapa yang ada letak link untuk bloglist insyallah dalam masa terdekat aku akan letakkan link korang 

1 comment:

Lulu Caldina said...

Blog ni dah tersenarai dalam bloglist lulu-pages :)