Total Pageviews

:: SUMBANGAN ANDA DIPERLUKAN ::

Assalamualaikum kepada braders dan sistah sekalian. berkenaan tajuk entry di atas , ya sumbangan korang amat diperlukan bagi membantu keluarga Puan Norma membiayai perbelanjaan perubatan Puan Norma yang menghidap penyakit kanser. aku terbaca berita pasal Puan Norma melalui geng - geng KBU 
(kami blogger utagha) yang membuat entry pasal beliau. hati aku terdetik macam mana perasaan keluarga beliau , tambah - tambah lagi buat suami beliau. harap dapat menempuhi semua ini dengan tabah. serius buat pertama kalinya aku baca entry orang , air mata aku  mengalir. terlalu sebak bila baca tentang kisah mereka sekeluarga.kalau aku yang rasa sebak macam mana pula dengan keluarga dorang?? mesti lagi sedih bukan?



jadi dikesempatan ini , geng - geng KBU akan tubuhkan tabung khas dana untuk membantu Puan Norma Sekeluarga dan sumbangan korang akan diserahkan oleh wakil KBU kepada keluaga beliau.jadi buat sesiapa yang ingin menyumbang boleh bank-in kan kepada bendahari Cik Syakira Yaakob..

NAMA            : Nur Syakira bt Yaakob
NO AKAUN   : 158172923744 (MAYBANK)

Geng - geng KBU akan mengumpulkan sumbangan sehingga 31 Julai 2011 ini dan kemudian akan diserahkan kepada keluarga Puan Norma melalui wakil KBU. jadi tunggu ape lagi, kita sebarkan berita ini kepada seberapa ramai yang mungkin agar kita sama - sama dapat meringan beban dan membantu keluarga Puan Norma membiayai perbelanjaan perubatan beliau. segala cadangan dan pendapat lain korang boleh utarakan disini  atau lawati page BLOG K.H.A.Z supaya nanti boleh aku usulkan kepada wakil KBU. Sama - sama kita doakan kesihatan dan kesejahteraan untuk Puan Norma dan sekeluarga.
terima kasih yaw!!
*** KBU, WE CARE***

::bebot menderum ::susah - susah kita , ingat ada lagi yang hidup susah daripada kita.