Total Pageviews

:: MUSLIHAT ILLUMINATI ::

Assalamualaikum semua..

minggu ni dah masuk 10 hari terakhir kita berpuasa. ramadhan akan melabuhkan tirainya.dalam pada itu mesti ramai yang ambil kesempatan untuk membuat persiapan menyambut hari raya tak terkecuali dengan aku. so baru - baru ni aku ada pergi shopping mall dekat kuala lumpur. yer la dekat - dekat raya ni teringin juga nak merasa baju - baju baru. pastu bila pergi satu tempat ni , baju - baju dia memang cantik.tengah aku belek baju - baju dekat situ, alih - alih aku ternampak satu design t - shirt ni, warna dah semartt tapi corak dia agak melampau.


' Addicts of the world unite' sekali baca memang tak ada apa - apa. warna baju pun dah cantik tapi tahukah korang di sebalik semua simbol tu? meh aku explain bagi faham..

 haa kalau nak tau lambang piramid pastu ada mata satu tu bermaksud "pyramid with all seeing eyes"atau mata yang melihat semua. mata ini dipercayai milik penguasa Illuminati yang memerhatikan segala gerak - geri  perancangan dan masyarakat dunia .manakala simbol piramid itu diadaptasi dari dari kerajaan firaun. perkataan ' Addicts of the world unite' ini dipercayai membawa maksud konsep diktator pemerintahan alaf baru yang bakal dibawa oleh Illuminati.


haa yang ini pulak simbol petir. simbol petir ni sebenarnya simbol untuk tukul 'dewa thor' yang digunakan Master Mason dalam upacara ahli freemason. sedar tak sedar sebenarnya simbol - simbol ini merupakan salah satu muslihat yang diterapkan dalam baju ni.


"Sesungguhnya orang kafir itu merencanakan tipu daya yang jahat dengan sebenar-benarnya"

so aku rasa itu je yang aku nak share pada korang kali ini. dalam seronok membeli - belah jangan sampai teranaya pulak. ok chow bebeh..

bebot menderum : pelbagai tipu muslihat untuk menyesatkan umat Islam

2 comments:

Nadhyat said...

obvious!
semua benda diselitkan ngan illuminati sign..
aduih

khai artzfar said...

@RONALDHRAH WISELYtu la pasal belek punya belek sekali freeemason daa