Total Pageviews

RUMAH TERBUKA EDISI BUJANG

As - salam semua braders dan sistah sekalian. sekarang ni kita masih dalam bulan syawal bermakna raya pun tak habis lagi. jadi mesti ramai yang mengambil kesempatan cuti hujung minggu untuk mengadakan rumah terbuka. jadi tak terkecuali untuk kiteorang. so tempoh hari kiteorang ada collect duit sorang sikit dan beli apa - apa yang patut. yang bestnya semua hidangan kali ini kiteorang yang masak. haa! siapa kata lelaki tak reti masak. masak bukan sebarang masak ok! tapi sebelum korang baca ayat seterusnya, dalam otak fikiran korang mesti fikir, alah dorang ni mesti masak air , nasi je. haha air bukan sebarang air , nasi bukan sebarang nasi. kiteorang masak rendang daging, ketupat nasi , soto ayam , bihun sup , cup cake dan ditambah dengan juadah yang dibawa oleh member kiteorang , spagheti cabonara (err betul ke aku eja ni -,-' ) kuah kacang , koktel dan big apple donut. 







actually aku just masak rendang daging tu jer yang lain member rumah aku yang masak. tapi still hebat kan? kening - kening. haa ingat senang ke nak buat semua ni? tak tidur malam oowh nak buat ni.ingatkan tak jadi dah tapi akhirnya menjadi juga. sorry kalau sapa yang makan tu rasa dia terlebih pedas -.-' jadi tak de motif apa pun entry kali ini saja je nak bagitau kiteorang pun buat juga rumah terbuka tapi edisi bujang kekee.so buat sapa - sapa yang datang tu thanks yer! 





buat yang tak datang ,terlepas pandang tak dijemput lain kali kiteorang buat lagi yer.jadi aku rasa tak terlewat lagi kot untuk ucapkan selamat hari raya aidilfitri,maaf zahir dan batin.ok chow bebeh!!


 bebot menderum: dapat 2 bini baru