Total Pageviews

TRIBAL HALLOWEEN BERSAMA NUFFNANG DAN RESORT WORLD GENTING HIGHLAND PART 2



dah penat main treasure hunt, masa untuk beraksi ! kehkehkeh . semua blogger diberi masa untuk bersiap memakai kostum . jadi masing - masing kelam kabut, ada yang make up, rebut cermin dan benda paling penting, photoshoot ! 


abang nara - Beautiful Nara pun datang tahu ! 







dah berkostum, sekarang masa untuk makan malam ! 


 nama makanan pun spooky ! 


sebelum ke acara penyampaian hadiah, dorang ada prepare game malam tu. setiap orang akan lakukan gaya klu yang disediakan dan yang lain akan meneka tapi dengan syarat tak ada bunyi yang dikeluarkan. bila part aku, aku kena bawa gaya spiderman, sorang pun tak boleh teka sampai ada yang teka michael jackson dan sebagainya. agaknya kes gaya rockers kot -_-"



selepas makan, masa untuk slot  abang nara dan juga ernest . masing - masing bercerita mengenai pengalaman dan juga memberi tips kepada blogger untuk berjaya . terima kasih abang nara dan juga ernest !




 sekarang tibalah masa untuk acara penyampaian hadiah kepada bloggers yang bertuah. ada macam - macam hadiah untuk para blogger seperti bloggers of the month, pakaian terbaik dan juga cabutan bertuah. ada yang dapat kamera *jelez giler* dan untuk malam tu , aku dapat hadiah cabutan bertuah dan juga pakaian terbaik, hadiah masyukkkk... terima kasih Nuffnang dan Resort World Genting Highland


-_-" tak pandang kamera pulak.

malam yang bertuah untuk para blogger rasanya. tapi keesokan harinya, ada lagi hadiah lumayan dan aktiviti menarik yang menunggu para blogger . nak tahu hadiah dan aktiviti apa ? nantikan part 3 - edisi terakhir untuk Tribal Halloween Camping. Terima Kasih Nuffnang dan Resort World Genting Highland ! 

p/s : rindu makanan dekat Awana Genting Highland. duduk rumah bujang, makanan pun bujang daaaaaa 

4 comments:

Blog Eazy Izzuddin said...

kelakar lah yg spiderman tu hehehe ...
lawak2 :P

rindu that moment :P

FBS Headmaster said...

Ahahahhaaha lawak giler kes spiderman. Makanan dekat ikan bakar memang sedap sangat sangat kalo banding dengan makanan bujang T_T I feel you bro.

Unknown said...

Congrats menang best costume!

khai artzfar said...

kenapa tak boleh reply komen korang ni -_-"

mira : thanks
daniel: kan? rumah bujang telur dan kicap peneman setia ahaks !
eazy : haha mane la ingat gaya spiderman macam mana