Total Pageviews

ANDY'S BBQ

Assalamualaikum, salam sejahtera semua orang !

ohoi ingat lagi pasal entry sebelum ni pasal #NNFoodFest2013 ? masa dekat sana , kiteorang sempat jenguk ke booth Andy's BBQ . pada mulanya dalam hati cakap " ermm apa yang specialnya ?" sebab yang nampak masa tu hanya burger atau brisket sandwich yang tengah dimasak untuk diberi kepada orang yang datang



yang kiteorang ni makan je apa yang ada kat sana, jadi cubalah Andy's BBQ Brisket Sandwich untuk kali pertamanya dan aku mencuba sandwich daging. Bila masuk je 1st bite dalam mulut macam speechless! Perghh sedap giler kot! 



Just imagine, roti dia yang begitu lembut, dan daging atau patty dia merupakan hirisan daging yang dimasak lembut bersama kuah special yang disediakan oleh Andy's BBQ ! memang terbaik ! 








rasanya itulah satu keunikan pada Andy's BBQ dimana cara penyediaan BBQ dorang seperti masakan barat yang asli. kiteorang malam tu , hentam sampai dua biji sandwich,sanggup tunggu dorang masak lain sebab time tu dah habis. dasar muka tak malu kehkehkeh.

selain sandwich, di Andy's BBQ juga turut menyediakan masakan barat yang lain seperti BBQ Sauce , Pulled Chicken Sandwiches,Cowboy Chili,Coleslow,Cornbread,Sweet Potato Fries dan banyak lagi !

Jadi untuk korang yang gemarkan kelainan , apa kata cuba sendiri merasai  Andy's BBQ yang terletak di 9 Jalan Andaman, Wangsa Maju Seksyen 1 53300.

Kalau korang nak tahu secara detail lagi , bolehlah ke Facebook page dorang Andy's BBQ . Sekali cuba confirm nak lagi !

p/s : masih terbayang hirisan dagingnya ! omnomnomnom

4 comments:

MyCherita said...

singgah sebentar.. ;-) ..cantik blog.. :-) jom tgk blog saya... tq...

http://thescreammer.blogspot.com/2013/09/perniagaan-online-dari-rumah.html

Unknown said...

perghhh.... terliur tgk... godaan ni.. huhu..

licha said...

singgah sini.. wah. semuanya sedap2

Anonymous said...

Greetings! Very helpful advice within this article!
It's the little changes which will make the most important changes.

Thanks for sharing!

Here is my page: oakley sunglasses cheap