Belvya Scrub Untuk Kurus Dengan Mudah

Assalamualaikum dan salam sejahtera ! 

Belvya Scrub untuk kurus dengan mudah . Mesti ramai yang tercari - cari macam mana nak kurus dengan mudah tetapi  risau sebab pada masa yang sama tabiat suka makan susah untuk dibuang . Jangan risau dengan Belvya Scrub , korang boleh atasi masalah gemuk ini  

Serius cakap , bila korang pakai produk ni dalam masa seminggu dah boleh nampak hasilnya. Fungsi produk Belvya Scrub ini pelbagai dan menariknya korang tak perlu risau mengenai kesahihannya kerana Belvya Scrub merupakan produk kelulusan KKM dan merupakan produk kurus yang selamat. Sebabnya dah nama pun scrub kan ? Jadi dengan Belvya Scrub ini korang cuma perlu sapu ke beberapa bahagian badan.





 Sesetengah produk kesihatan cara pengambilannya adalah pil jadi was - was      bukan ? Dengan Belvya Scrub ini korang boleh pakai dengan tenang dan selesa .Bagi mereka yang ada masalah selulit pula  , Belvya Scrub juga berfungsi sebagai ubat selulit

Sebenarnya Khai sendiri turut mencuba produk ini. Haa siapa cakap produk ini untuk perempuan saja ? Untuk pengetahuan , Belvya Scrub merupakan produk untuk lelaki dan perempuan juga merupakan produk halal dan selamat !




Sejak kebelakangan ni sibuk dengan event sana sini , merempit pula tu, muka memang sunburn habis ! Khai cuba pakai Belvya Scrub ni , tak sangka muka dah cerah sikit demi sedikit. 




Dipendekkan cerita , khai boleh cakap produk ini merupakan produk cerahkan kulit terbaik . Bukan itu saja , kawan - kawan pun ada tegur dagu makin runcing. Bila Khai tanya balik kawan - kawan yang pakai Belvya Scrub ni, dorang cakap memang salah satu fungsi produk ini untuk runcingkan muka dan  membantu mereka yang mempunyai masalah kulit kendur

Dekat sini , Khai nak kongsi tips cara nak runcingkan muka menggunakan Belvya Scrub yang turut berfungsi sebagai ubat jerawat

  1. Gunakan sebelum mandi 
  2. Sapukan ke bahagian muka atau bahagian badan yang bermasalah
  3. Sapukan mengikut arah lawan jam
  4. Ingat ! Jangan salah sapu . Gemuk seluruh badan tak semestinya lemak. Nanti tak pasal membazir je 


Belvya Scrub ini bau dia wangi macam sabun dan berfungsi sebagai penghilang bau badan bagi mereka yang mempunyai masalah bau badan

Jadi buat korang yang nak badan kurus dan  masih lagi mencari produk untuk perut buncit yang sesuai , Belvya Scrub adalah jawapannya .




Kalau berminat untuk membuat pesanan dan nak tahu dengan lebih lanjut mengenai Belvya Scrub  ini , bolehlah ke page N and N Mini Shop dan butiran berikut 

N AND N MINI SHOP ( STOKIST MELAKA AND JOHOR )

Yan   Yang pasti Belvya Scrub merupakan produk kurus yang murah dan selamat. Dapatkan sekarang !


p / s : rasa fresh je bila pakai 

13 comments:

Wendy Pua said...

bleh kurus muka jugak ker?
nak cube la!

Khai Artzfar said...

@Wendy Puaaarh ! boleh runcingkan muka, try la wendy

Shark Kay said...

dgn sabun pn bleh kurus..
hebat sabun nie.

Khai Artzfar said...

@Shark Kay haha tahu tak per. plus boleh hilangkan stress! seriussss!

chegu int said...

Beno ke ni. Mcm tak nampar kaitannya kurus ngan sabun

Nick Nashram said...

nak bagi muka cerah ade x? dah seminggu berjemur, gelap jadinye..hehe

Nadia Shaira Shafii said...

hoyeeeeeee terbaik kan belvya ni! ehemmm nnt tgk lah cik nad jadi newbie lah merangkak kat sni :) www.nadiasecreto.com heee jangan lupa scrub belvya molek2 !! :) tq

Lin Azlina said...

perbah guna tp cpt je abeh..lum nmpk kesan pun...mahal nk beli..huhu

Khai Artzfar said...

@Nick Nashramtry la guna ni hehehe

Khai Artzfar said...

@Nadia Shaira Shafiiamboi haha boleh la kot cik nad bagi lebih hehe

Khai Artzfar said...

@Lin Azlinaakak guna tak kena tempat kot

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

Nakkk kurus !!! brape arga ni khai??

Khai Artzfar said...

@Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) mai pm no tertera kat ataih tu