Koleksi Kasut XES - Zodiac Collection

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua ! 

Siapa tahu XES ? Seperti yang sedia maklum XES adalah jenama kasut yang terkenal . Baru - baru ini Budak Pacak telah dijemput ke acara eksklusifnya di PWTC sempena Pesta Kasut Antarabangsa. 





Di acara ini , XES telah memperkenalkan kepada kami 12 pasang kasut wanita mengikut zodiak dan telah diberi nama sebagai Zodiac Collection



12 pasang kasut ini diberi nama mengikut zodiak dan turut mempengaruhi sifat dan ciri pemakainya. 



Sebagai contoh , Budak Pacak mengambil kasut zodiak Sagittarius . Mereka yang bernaung di bawah zodiak ini adalah individu yang sukakan kebebasan dan mereka mencari pakaian yang nampak selesa dan sporty. Penampilan mereka adalah segar dan kasual. Mengenai kasut pula , individu ini sukakan kasut jenis open - toed atau peep - toe

Antara kasut zodiak lain adalah 

Aries



Taurus 



Gemini



Cancer



Leo 



Virgo 



Libra



Scorpio 



Capricorn 



Aquarius 



Pisces 



cantik bukan? Yang paling bestnya, semua tetamu yang hadir pada majlis preview ini telah diberi hadiah istimewa oleh XES iaitu kiteorang diberi pilihan untuk memilih salah satu koleksi terbaru ini untuk dibawa balik sebagai hadiah. 



Bagi kaum wanita berseri - seri lah muka dapat hadiah, Budak Pacak dan lelaki yang lain ni boleh tersenyum je. Apapun Budak Pacak tetap pilih satu untuk dibawa balik kepada ibu tersayang . Kena pulak Hari Lahir beliau dah hampir tiba. Jadi ambil peluang ini hadiahkan kepada beliau. Harap happy ler dapat hadiah ni. 



Terima kasih yer XES kerana menjemput dan bagi hadiah ini.Harap kalau ada koleksi lagi terutama koleksi lelaki tak lupa ajak Budak Pacak ! 

Untuk maklumat lanjut boleh layari 

10 comments:

Nur Madihah said...

budak pacak yang baju hijau tu ke?
kasut tu lawa, tapi tinggi sangat. XD

Khai Artzfar said...

@Nur Madihah haha agak - agak? belum cuba belum tau

Nadia Johari said...

pergh cantik seh kasut die

Khai Artzfar said...

@Nadia Joharihehe akak dah nak kawin enn? beli la satu hehe

bella luna said...

dulu rajin beli. sbb kasut ni selesa
& simple.. im Sagittarius !

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

tak saba nak tgk ko pakai heel catwalk ksna kemari. hahaha

Khai Artzfar said...

@bella lunawah peminat XES la nih

Khai Artzfar said...

@Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) ke situ pulak engko haha

Cik Nad said...

Ouh fobia with xes tp lawa - lawa design especially for Libra ! :)

Khai Artzfar said...

@Cik Nadfobia. wah kenapakah