Produk Wira Malam Tidak Asli !

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua 

Kalau sebelum ini, Budak Pacak ada tulis satu entry mengenai produk Wira Malam bukan ? ( Rujuk Sini). 



Wira Malam ini banyak khasiatnya seperti

•       Mengoptimalkan fungsi testosterone
•       Membantu mereka yang mengalami masalah libido yang rendah
•       Melancarkan peredaran darah
•      Meningkatkan kualitas ereksi dan tahan lama dengan cara melebarkan           pembuluh darah
•       Tidak menyebabkan jantung berdebar
•       Meningkatkan produksi androgen (hormone seksual pria)
•       Memperbaiki jumlah sperma lelaki
•       Membantu menyihatkan tubuh jika diamalkan setiap hari

Kecoh juga baru - baru ini ada beberapa produk kesihatan yang telah dikatakan beracun dan tiruan termasuklah produk Wira Malam dan Harum Malam.

Kalau nak tau produk Wira Malam ini memang beracun kalau diminum bersama racun serangga! kehkehkeh..Sebenarnya produk ini tak beracun pun. Cuma sejak kebelakangan ini , produk wira malam mendapat sambutan yang sangat menggalakkan . Jadi terdapat sesetengah pihak yang telah cuba memanipulasikan produk ini secara tiruan.



Oleh itu, disebabkan hal ini yang semakin menular, pihak Legacy Secret telah menambahbaik produk mereka dengan ciri - ciri keselamatan hologram (holoQR) . 

Macam mana nak pastikan produk wira malam yang asli dan tiruan ? 



1. Pengesahan Melalui Visual



                     Lihat perkataan “LS”dari sudut serong 15 darjah 

2. Pengesahan Melalui Sentuhan




Cetakan timbul yang dapat dirasa menggunakan jari

3. Pengesahan Melalui QR Wechat




Imbas kod produk dan info akan diberikan


PERINGATAN !!!
      1 QR kod hanya boleh di imbas 5 kali sahaja .
      Sekiranya melebihi had, anda akan diberikan no telefon syarikat kami untuk pengesahan produk.
      Pastikan beli barangan original kerana takut akan kesan sampingan.

Wechat ID : harummalam



Kalau itu wira malam, yang ini khas untuk yang wanita bagi produk harum malam 


Jadi dah tahu macam mana nak bezakan produk asli dan yang tiruan ? Kalau korang rasa macam ada yang tiruan atau apa - apa cepat - cepat laporkan kepada pihak yang berkenaan atau ke Legacy Secret sendiri. Kita sendiri tak tahu kesahihan produk tiruan ni kan ? silap haribulan boleh bawa maut. bahaya !

untuk maklumat lanjut boleh ke 

      www.harummalam.com
      www.legacysecret.com

p / s : produk kesihatan semakin bertambah dalam pasaran kena hati - hati takut nanti termakan diri 

2 comments:

✿AINAA ROSEBERRY✿ said...

LS memang terbaik... yeahh namun kena hati2 skrg.. ada je yang ciplak punya...

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

waahhh..nak cube laaa.. baru laa tak kenal erti kekalahan.. hahahaha