Blackberry Passport Kini Di Malaysia

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua 

Buat peminat gadget semua, korang pasti akan kagum dengan kelahiran terbaru Blackberry Passport yang kini berada di Malaysia .

Diilhamkan dari Passport, Blackberry Passport menjanjikan kekemasan dan kepuasan bagi pengguna nya. Budak Pacak berkesempatan untuk melihat dan mencuba sendiri pada pelancarannya di Bangsar Shopping Center . 

Menariknya mengenai Blackberry Passport selain dari bentuknya , ia juga merupakan smartphone yang mempunyai kapasiti bateri yang terbesar bagi kelas smartphone dan tablet iaitu sebanyak 3450mAh yang berkeupayaan sehingga 30 jam . 






Ternyata Blackberry telah berubah dengan majunya. Perubahan yang ketara dapat dilihat adalah sensitiviti QWERTY Keyboard yang jauh lebih sensitif berbanding sebelumnya, cuma perlu sentuh mana - mana panel pada keyboard tersebut, korang dapat scroll sceen Blackberry Passport dengan lebih pantas dan mudah . 

Berikut adalah spesifikasi atau ciri yang terdapat pada Blackberry Passport 


Budak Pacak sempat belek - belek main sendiri Blackberry Passport ini. Ternyata satu perubahan besar sampai tak nak lepas dari tangan haa. Serius cakap, untuk students atau korporat korang wajib ada satu. Sebab dengan fungsinya yang pelbagai dan penuh kelainan membuatkan Blackberry Passport mempunyai kelasnya yang tersendiri



Berapa harga Blackberry Passport ? Blackberry Passport akan mula ada di pasaran Malaysia dengan harga RM 2,399 melalui Celcom pada 10 Oktober ini manakala pasaran lain pada 1 November 2014 .

Untuk maklumat lanjut bolehlah rujuk Blackberry.com/Passport . Jangan tengok lama - lama nanti berkenan di hati kehkehkeh ..

p /s : Macam nak dapatkan satu je hehee 


9 comments:

Ismi Ana said...

Macam Q5 je rupe dia. Cuma lebih petak dan nipis. Huhu. Kamera 13mp mesti cantik giler kot. Bold4 pun lawa. Apekan lagi blackberry passport.

Marou Apple Hijau said...

nampak gempak tapi dah lama tak guna BB

zulhilmitempoyak said...

ada contest bleh dpat free x.. ehehehe

Zolraya said...

Kapasiti terbesar salah brader... Lenovo p780 lagi besar...
4000 mah

Khai Artzfar said...

@Ismi AnaKhai sendiri pun dulu pakai BB. tpi tengok yang ni memang jauh lagi bagus

Khai Artzfar said...

@Marou Apple Hijaudulu meriah dengan zaman BB hehe

Khai Artzfar said...

@zulhilmitempoyakcontest duit sendiri haha

Khai Artzfar said...

@Zolrayaye ke ? hehe kalau camtu Blackberry salah la ni :P

Mira Cikcit said...

Pehhhh.. RM2k? Pehhhhh...