Total Pageviews

Night Of Fright 2 Menakutkan !

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua !


Night Of Fright 2 Menakutkan!! Ya memang betul tu, selepas pergi ke Scare of School baru - baru ini (Klik SINI) , Budak Pacak telah dijemput ke Media Preview Night of Fright 2.





Serius cakap Night of Fright 2 berjaya menakutkan setiap pengunjung yang datang. Budak Pacak bersama rakan blogger yang lain telah mencuba kesemua tarikan seram disini. Dan setiap rumah atau checkpoint ternyata mempunyai tarikannya sendiri. 





















Antara yang sempat kami cuba adalah Horrorwood Studio - teater hantu yang menyeramkan , Shanghai Street - himpunan hantu cina berkumpul, The Mummy Revenge - tempat persemadian Hantu Mumia , The Zombie Apocalypse - Serangan zombie yang kelaparan , Escape From Pudu - himpunan roh yang tidak aman, dan banyak lagi. 








Kami juga telah dibawa sendiri oleh Mr Lynton V.Harris ke Dead End versi outdoor yang tidak dibuka pada orang ramai waktu itu. Siapa sangka tengah berjalan - jalan tetiba di belakang korang diekori oleh pontianak yang berlumuran darah , di atas kepala pula terdapat langsuir yang berterbangan dan dihadapan korang pula tiba - tiba ada pocong! 

(VIDEO) Night Of Fright 2 Experience Versi Selebriti 


Menjerit? jangan cakaplah..mujur Budak Pacak sempat juga tangkap gambar sambil - sambil berlari menjerit kahkahkah... 

Terdapat lebih dari 25 tarikan , jangan lepaskan peluang untuk ke Malaysia Biggest And Scariest Festival of Fear yang hanya tinggal 24,25,31 Oktober dan 1 November . Dengan tiket berharga RM 48 seorang, korang boleh main semua permainan termasuk roller coaster di Night of Fright 2 yang akan dibuka pada 730 Malam - 1030 Malam. Pada 31 Oktober pula waktu operasi akan dilanjutkan sehingga 1130 Malam. 

Terima Kasih Sunway Lagoon dan  Mr Lynton V.Harris

Come feel the fear....if you dare 

p/s : Pocong, Zombie dan Langsuir berjaya menakutkan kiteorang. hahaha 

4 comments:

Nadia Johari said...

serammnya..

Miera Nadhirah said...

Wowww.... scary.... heheheh... Miera link kan post Khai dengan blog Miera tahu!!!

http://www.mieranadhirah.com/2014/10/nights-of-fright-2-malaysias-biggest.html

Luqman Zakaria said...

haha..scary jgk..

amirhensem said...

Agak2 yang seram tu kasi je penumbuk atas muka