Total Pageviews

Ruza Kopi Kesihatan Terbaik

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua 


Tak dinafikan sekarang musim produk - produk kesihatan meningkat naik melambangkan rakyat negara kita semakin pentingkan kesihatan. Banyak juga Budak Pacak review produk kesihatan tahun ini. Alhamdulillah rata - ratanya semua nya memberi hasil. 

Kalau tak dari segi kesan yang sebetulnya kesan kenyang pun jadilah kehkehkeh. Kali ini Budak Pacak nak perkenalkan satu lagi produk kesihatan yang sememangnya Budak Pacak suka iaitu Ruza



Ruza telah memperkenalkan minuman kesihatan yang sememangnya baik untuk tingkatkan peredaran darah dan metabolisme.Dengan dua minuman mereka, Cafe latte mix dan choc-o-lait mix keduanya - duanya mempunyai kelebihan yang sama tetapi berbeza rasa mengikut selera korang masing - masing.



Disebabkan Budak Pacak seorang coffee lover , so I decide to choose Cafe latte mix . Menariknya dalam produk Ruza ini berbanding minuman kesihatan yang lain adalah ianya mengandungi Ekstrak Badam , Betik dan Tomato serta Ekstrak mutiara dan Bunga Sakura didalamnya. 

Selain itu, didalamnya turut diperkaya kalsium, Protein dan Amino Acid yang membantu melawan osteoporosis serta meningkatkan daya tahan badan . Berkhasiat bukan ?

Pengesahan kesihatan ? Jangan risau yer kawan - kawan produk ini disahkan Halal dan mendapat kelulusan kesihatan

Dengan harga RM 60 sekotak dimana didalamnya mengandungi 20 sachet, korang boleh menikmati minuman ini di waktu pagi atau malam. Buat yang risau takut tak boleh tidur sebab kafein. jangan risau ianya tak lah memudaratkan sampai ke tahap itu. malah buat tidur malam korang lebih nyenyak 

Untuk dapatkan produk ini korang boleh tempah dan lawati laman sosial Ruza 

Facebook - RuzaMalaysia 
Twitter - @RuzaMalaysia 
Instagram - @RuzaMalaysia 

atau hubungi mereka di 

Azila - 012 330 3410 
email - beautedollface@gmail.com

Jangan lupa dapatkan sekarang !  

p /s - Housemate suka rasanya yang sangat ideal !  

2 comments:

Farid Laham said...

Wah macam best aje kopi ni hehe..

budakbandunglaici said...

baru je minum kopi ni tadi, yup sangat sedapp