Total Pageviews

Gabungan Unik Dalam Piza Pastry Crown

Gabungan Unik Dalam Piza Pastry Crown | Siapa suka makan Pizza Hut dekat sini? kalau ya korang dah cuba menu terbaru dorang yang unik dan ohsem gilos tu? Memperkenalkan Piza Pastry Crown yang tampil dengan gabungan lapisan inti yang manis, beserta dengan pastri mentega yang garing keemasan!







Ditambah pula dengan topping ketulan meatloaf ayam, bawang , nanas, capsicum, keju mozarella dan sos istimewa BBQ Tennesse . Mana nak dapat dekat Malaysia ni? gabungan rasa pastry dalam pizza. 

Sambil makan korang akan dapat rasa pelbagai keunikan dalam satu pizza. Tidak hairanlah ianya adalah yang pertama seumpamanya di Malaysia! 

Credit - Media Hiburan 


Budak Pacak sempat merasa keunikan ini semasa berada di Pizza Hut's Pastry Crown Pizza Blogger Party. Dalam masa yang sama turut memeriahkan sambutan Tahun Baru Cina yang diadakan di Pizza Hut Quill Mall




Credit - Media Hiburan 


Bila dah makan serius cakap, buat korang yang sukakan keunikan, suka pasty yang manis - manis you guys should try this new pizza . Its totally different than others! 






Pada masa yang sama, majlis ini turut dimeriahkan oleh selebriti terkenal tanah air, Marsha Milan. Memang gamatlah suasana dalam Pizza Hut dengan keletah masing - masing .



Marsha promosikan Piza Pastry Crown terbaru 


Untuk Piza Pastry Crown ini, korang boleh dapatkan di mana - mana cawangan Pizza Hut berdekatan bermula dari 28 Januari hingga 31 Mac ini. Kalau rasa nak makan set lengkap,korang cuma perlu tambah RM 6.00  dah dapat Kombo Huts Delight Meal dan Big Double Box. Kalau plan nak makan ramai - ramai , order je  Big New Year Box yang boleh dimakan 3 - 4 orang. 




Berharga RM 47.90 korang dah jimat sebanyak RM 11.80 tau dah la dalam tu ada Piza Pastry Crown, 6 Ketul Drummet New Orleans, roti bawang putih, 6 ketul Spicy Chicken fingers dan 2 sup cendawan Jadi jangan lupa untuk nikmati keunikan piza terbaru ini. 

untuk maklumat lanjut boleh ke 

Delivery

1 300 88 2525


Facebook

Twitter

Instagram
http://instagram.com/pizzahutmalaysia

Rating Blog Budak Pacak untuk Piza Pastry Crown 

Makanan - 4 Bintang
Harga - 4 Bintang 

7 comments:

Hafiz Hafizol said...

i spot Marsha !! Lawanya dia.. -.-

Pojiegraphy said...

Makan sakan korang yer. Hahaha! Saw video Marsha tu dekat your IG. Kelakar part dia sebut budak pacak tu hehehe

budakbandunglaici said...

sedapnya big box tu.. semua ada

Cik Nad said...

sedap nyeeeeee khaii + sume cm seronok n heppy ! sporting :) btww khaiii blog lawa... ajr la nadd

khai artzfar said...

@hafizhafizol aarh marsha hehe

khai artzfar said...

@pojiegraphyblog aarh salah sebut kang jadi lain haha

khai artzfar said...

@ciknad ni biasa je ni hahaa