Total Pageviews

Kemeriahan Tahun Baru Cina Dengan XES Shoes

Kemeriahan Tahun Baru Cina Dengan XES Shoes |  Selamat Tahun Baru Cina! Harap Budak Pacak tidak kelewatan untuk wish kepada kawan - kawan dan juga pembaca yang menyambutnya. XES Shoes, sebuah jenama kasut tempatan yang terkenal dan tidak asing lagi telah mengadakan sesi beramah mesra dengan rakan - rakan media.




Kalau nak tahu XES Shoes ini adalah salah satu produk dan jenama kegemaran Budak Pacak. So far, kesemua kasut Budak Pacak datangnya dari XES Shoes.  Selesa dan tahan lama untuk dipakai. 

Jangan ingat jenama XES ni hanya untuk kaum wanita, untuk para lelaki pun ada disini. Khabarnya pada Mac ini akan ada pelancaran koleksi terbaru, jadi sama- samalah kita tunggu..





Got Angpow too 

Untuk pengetahuan korang, pada majlis beramah mesra ala - ala Rumah Terbuka baru - baru ini, terdapat pelbagai aktiviti yang telah dijalankan seperti pampering and grooming session, Yee Sang session dan juga photo shoot session.




Kalau yang blogger perempuan bukan main lagi dorang, siap make up, buat rambut bagai sampai tak cam muka. Tapi kiteorang yang blogger lelaki nak jugak enn, so rambutlah jadi mangsa untuk photo shoot session. 

Cakap pasal photo shoot, satu pertandingan antara blogger telah diadakan dimana kiteorang akan betanding untuk dapatkan 'like' terbanyak di Facebook. Pemenang bagi pertandingan ini akan  mendapat hadiah wang tunai RM 888.00 dan produk XES yang berjumlah RM 1,388.00 . 



Haa bukan untuk blogger sahaja tau, untuk10 orang buat  korang yang like dan support blogger yang menang juga akan mendapat hadiah sebagai tanda sokongan. Jadi jom ramai - ramai like gambar Budak Pacak 

Apa yang korang perlu buat  : 

Step 1 : LIKE Fanpage XES Shoes - http://www.facebook.com/xesshoes


Step 3 :Tag dan minta kawan korang untuk UNDI gambar tersebut dengan klik LIKE

Pertandingan ini akan bermula pada 17 Februari - 17 Mac 2015. Jadi jangan lupa untuk undi hehe 

p /s - most of the contestant adalah blogger perempuan, lets see if men power can win hehehe 

3 comments:

budakbandunglaici said...

yeay syoknya dapat angpow

Mek Onie said...

brand xes ni kan ...masa study selalu p kedai dia beli kasut buat kuliah.. ala,tetiba mengamit memori jap,haha....btw,good luckkkkk!

Pojiegraphy said...

Wah wah! Goodluck. Who knows boleh menang kan!