Total Pageviews

Menu Perayaan Di Kenny Rogers Roasters

Menu Perayaan Di Kenny Rogers Roasters   |  Ada penggemar  Kenny Rogers Roasters  di sini ? Kalau Ya ada berita baik untuk korang kerana pihak Kenny Rogers Roasters - KRR telah perkenalkan 4 menu terbaru, ' Kenny Cherish Meal' sempena dengan perayaan Tahun Baru Cina yang akan datang tak lama lagi. 

Budak Pacak berkesempatan merasai kesemua menu terbaru ini dimana korang mempunyai pilihan untuk memilih Golden Treasure , Sourpreme Treasure Platter, Superior Rice Casserole  dan Superior Spaghetti Casserole










Bagi Budak Pacak punya favourite adalah Golden Treasure , kepingan ayam yang telah di grill  bersama sos lada hitam dimakan bersama Spicy Golden Rice dan dihidangkan bersama coleslaw dan sayur- sayuran yang chunky . Kalau dah tekak melayu tu, memang cari nasi jugak la kan 

Kesemua menu ini hanya untuk masa yang terhad sahaja dan range harganya bermula dari RM 12.90 ke RM 18.90 untuk satu hidangan. 



Sempena dengan musim perayaan ini juga, KRR telah memperkenalkan barangan eksklusif mereka seperti KRR card , KRR Journal dan juga soup mugs.  

Jadi jangan lupa untuk mencuba menu terbaru ini dan dapatkan barangan eksklusif mereka sekarang. Thank you Kenny Rogers Roasters for the invitation!