June 29, 2015

Khasiat Pati Kurma LivYoung Noni Al-Qurma

Khasiat Pati Kurma LivYoung Noni Al-Qurma | Bulan - bulan puasa ni mesti confirm ada diantara korang yang cepat letih , lesu dan kadang - kadang kesihatan tidak menentu. Sebagai remaja aktif, Budak Pacak sangat pentingkan gaya hidup yang sihat. Yer la kadang - kadang buat 2- 3 kerja sekali dalam sehari memang banyak tenaga diperlukan




Jadi supplement atau mana - mana produk yang berkhasiat memang Budak Pacak sangat teliti dalam pengambilannya. Bila diperkenalkan dengan LivYoung Noni Al-Qurma , minuman pati campuran kurma dan mengkudu ( Noni)  100% Tulen yang mengandungi lebih dari 150 jenis nutrien penting seperti kandungan antioksidan yang paling tinggi , scopoletin dan SOD ( Superoxide Dismutase ). 

Jangan tak tahu, sebab nutrien ini menyumbang kepada 
  • detoksifikasi,
  •  mengimbangkan hormon , 
  • meningkatkan sistem imun dan tenaga 
  • menghilangkan keletihan terutama ibu mengandung 
  • Buat para ibu, memastikan susu ibu sentiasa cukup dan kualiti terjamin dibekalkan kepada bayi
  • Mencegah gangguan usus 
  • Mengakalikan badan 
  • pembinaan otot dan memelihara sistem saraf 
  • Meningkatkan fungsi dan memori otak 
  • Sebagai penguat memori 
  • peremajaan organ - organ utama 
Khasiat kurma ? Kurma sendiri pun dah memang terkenal dengan pelbagai khasiatnya kan? Sebab ianya mampu membersihkan badan dan memberi tenaga. Pada mulanya bila tengok warna jus pati LivYoung Noni Al-Qurma ni, agak macam rasanya pahit ala - ala macam cuka kurma.



Tetapi bila dah minum , tak pahit pun dan tak teragak - agak untuk minum lagi sebab rasanya sedap dan minuman ini dijamin tanpa penambah rasa dan gula . Thats why ianya sangat berkhasiat 



Mesti ada diantara korang tertanya bagaimana cara pengambilannya ? Caranya simple je , cuma perlu campurkan dua sudu besar jus pati LivYoung Noni Al-Qurma ini kedalam air suam atau sejuk. Jangan campur dalam air panas ye nanti hilang semua zat. Selain itu, tidak ada had pengambilannya cuma untuk mengekalkan kestabilan dan kesihatan badan, cuma tidak digalakkan untuk meminumnya lebih dari 4 gelas sehari 



Macam Budak Pacak, mesti minum LivYoung Noni Al-Qurma ini sebelum tidur untuk dapatkan tidur dan rehat yang cukup dan berkualiti. Untuk minuman ini jangan risau ianya sesuai untuk semua lapisan  umur bermula dari umur 2 tahun ke atas dan juga ibu yang mengandung 

Dekat mana nak dapatkan jus pati LivYoung Noni Al-Qurma ? Haa korang boleh dapatkan di laman web rasmi dorang www.livyoung.com


Jadi tunggu apa lagi ? Dapatkan jus pati LivYoung Noni Al-Qurma ini dan amalkan gaya hidup sihat


0 Budak Rambut Pacak Komen: