Total Pageviews

Breakout Kini Di NU Sentral

Breakout Kini Di NU Sentral | Pernah dengar pasal Breakout ? The Real Escape Game'  sebuah permainan mencabar minda dan fizikal yang memerlukan korang berfikir untuk lepaskan diri dari tempat yang dipilih . 





Sebelum ini, Budak Pacak pernah review pasal Breakout di Avenue K, kali ini Budak Pacak telah dijemput ke Majlis Perasmian cawangan terbaru Breakout di NU Sentral .




Us with Leo Ka Wai, PR Breakout 

Arja Lee antara selebriti yang hadir memeriahkan majlis 




 Jika di cawangan sebelum ini terdapat 6 bilik yang berlainan tema dan cabaran , di cawangan NU Sentral ini menampilkan lagi 7 bilik dengan tema yang menarik 

- The Testament Of Tesla



- Dreadnought


- The War For Rembrandt 



- Terraform 



- The Secret of Hocus 



- Perpetual 
- Materia Medica 



Yang membezakan Breakout dan permainan indoor yang lain adalah bila bermain korang akan diberi watak masing - masing yang mempunyai kebolehan yang tersendiri. So nak tahu apa wataknya korang kena datang sini dan cuba permainan ini.



Best! Sebab ianya merupakan permainan yang unik dan mencabar minda 










Kalau korang berada di NU Sentral atau kawasan berdekatan apa kata cuba permainan ini yang terletak di tingkat 4 bersebelahan Celebrity Fitness. Sambil - sambil tunggu transport korang, bolehlah spend masa dekat sini bersama kawan - kawan atau pun tersayang. Selamat mencari jalan keluar ! 




No comments: