Total Pageviews

Tempat paling berhantu di Malaysia | Night Of Fright 3

Tempat paling berhantu di Malaysia | Night Of Fright 3  Mesti ada diantara korang yang tertanya - tanya kan dekat mana lah tempat paling berhantu di Malaysia. Korang bab macam ni bukan main suka,end up takut kehkehkeh.



 Kalau nak tau, tempat paling berhantu di Malaysia adalah Taman Tema Sunway Lagoon. Mana tidaknya bermula pada 1 Oktober yang lepas dan berakhir pada 31 Oktober 2015 baru -baru ini, Sunway Lagoon membawakan Night of Fright 3 #NOF3 yang menghimpunkan pelbagai jenis hantu di seluruh dunia.







Pada tahun sebelum ini , Budak Pacak sempat ke festival seram ni sampaikan ke bengkel dia pun sempat join. Tahun ni dapat ke tak dapat memang terjah juga. Bertuahnya kali ini , Kiteorang Projek Travel dan juga Sahabat Projek Travel berpeluang merasai keseramannya yang dikatakan 3 kali ganda lebih seram!



 Sebelum ini hanya Mr Chaos mengetuai 'bala tentera hantu'. Pada tahun ini Mr Chaos  dikatakan telah berkahwin dengan Ms Havoc yang mengilai di Sunway Lagoon. 




Dengan bayaran sebanyak RM 58 untuk walk in dan RM 40 untuk tempahan online, korang boleh rasai sendiri pengalaman yang menakutkan ini. 






Dengan harga tersebut korang dapat main semua ride dalam Sunway dan yang bestnya taman tema tersebut telah berubah wajah menjadi taman tema yang menakutkanBagi Budak Pacak. hantu Chain Saw, 3D dimension adalah yang paling menakutkan. 

Bayangkan tengah - tengah lalu, tiba - tiba ada hantu yang pegang chain saw kejar korang. Tak ke kelam kabut lari? Kiteorang dah alaminya, korang bila lagi? Buat yang terlepas harap adalah nanti Night of Fright 4 pada tahun hadapan Terima kasih Sunway Lagoon atas jemputan ini .

Untuk maklumat lanjut boleh layari www.sunwaylagoon.com

1 comment:

suria lekatlekit said...

erkk.. ada tak tiket free nak masuk jugak la memburu hantu kat sana hehehe