Total Pageviews

Jualan Gila Gila Lazada

Jualan Gila Gila Lazada Ada member cakap , kau beli barang dekat Lazada boleh percaya ke ? Bukan dorang selalu tipu ke? Hahaha entah la bro. Tapi so far Budak Pacak dah beli banyak barang dekat sini semuanya sangat OKAY. 

Antaranya adalah bean bag, jam tangan dan juga beg. Haa nak tahu kenapa Budak Pacak suka beli dekat Lazada ? Sebabnya beli dekat Lazada ni jauh lebih murah dari tempat lain. Just imagine, jam tangan berjenama yang harganya beribu ringgit dekat luar, tapi dekat Lazada I got only for  puluhan ringgit. Tak  ke gila namanya tu LOL . Dan ianya masih lagi elok dipakai sehingga hari ini. 


Baru - baru ini bermula pada 11 / 11 / 2016 hingga 12 / 12 / 2016 , Lazada telah anjurkan Online Revolution Sale , yang suka Budak Pacak cakap sebagai jualan gila - gila Lazada. Hahaha sebabnya dalam jangka masa inilah harga barangan memang tidak masuk akal dan tersangatlah murah. 



Kemuncaknya adalah pada 12 / 12 ini dimana akan ada 12 item yang dijangka panas macam pisang goreng. Kalau ditanya Budak Pacak, adakah akan shopping pada hari tersebut. Jawapannya adalah YA ! hahaaha I want to grab another bean bag and also gopro since dah lama aim nak beli. 

So alang - alang dah ada sale gila - gila ni, Insyallah akan rembat. Harap ada rezeki lah untuk beli. 

Kepada korang yang plan nak shooping tu, haa bersiap sedia untuk rambang mata. Yang penting duit dalam akaun mesti mau ada kan? Hehehe so lets shopping ! Klik sini yer untuk start shopping http://www.lazada.com.my/online-revolution/






Untuk blogger, ada contest khas untuk korang, mohon klik banner di atas untuk maklumat lanjut. Dan untuk korang para pembaca ini dia , Sempena sale 12/12 ni,  silalah follow instagram Lazada Malaysia sebab diorang tengah anjurkan pelbagai contest. Boleh check contest dekat sini  ye 



p/s : bersedia untuk menghadap laptop kehkehkeh 

2 comments:

Luqman Zakaria said...

belum pernah beli barang kat lazada lagi..kena start usha2 nih..hehe

nona sani said...

wahhh3, goodluck, jom join me

http://www.lazada.com.my/genuine-xiaomi-xiaoyi-yi-sports-action-camera-full-hd-video-recorder-white-basic-3386024.html