Total Pageviews

Patutlah Muka Zoey Bersih !

Patutlah Muka Zoey Bersih !  Haa baru ni Budak Pacak berjaya korek rahsia pelakon terkenal, Zoey Rahman tentang penjagaan muka dan diri beliau. Dan buat lelaki di luar sana, mesti ada yang tertanya produk apa yang sesuai untuk penjagaan muka dan diri. 




Malah ada juga yang kurang berkeyakinan dengan bertanya perlu ke semua produk ini ?  Jawapannya adalah PERLU . sebabnya dengan keadaan dan cuaca dan penglibatan aktiviti tertentu, lelaki sekarang perlukan produk yang bersesuaian. Oleh itu, Budak Pacak nak recommend dekat korang produk dari MIKA Series .



Kalau nak tahu, produk ini adalah hasil cetusan idea Zoey sendiri yang juga merupakan duta produk ini. Untuk penjagaan kesihatan diri, apa kata korang gunakan MIKA Bright,supplement untuk pencerahan dan amalan gaya hidup sihat yang unggul.Nak tahu rahsia kulit Zoey kekal cergas , jawapannya dengan meminum
supplement ini.





Mika Bright ini banyak khasiatnya antaranya adalah :
        ⁃        membantu membina sistem ketahanan tubuh secara maksima
        ⁃       meningkat dan menambahkan tenaga ,
        ⁃       melancarkan sistem pencernaan dalam badan,
        ⁃       meningkatkan daya penglihatan dan fikiran
        ⁃       meningkatkan metabolisme
        ⁃       mengawal dan mengurangkan gula dan kolesterol
        ⁃       anti kanser serta melawan penyakit
        ⁃       mengawal tekanan darah
        ⁃       merawat masalah dalaman lelaki dan perempuan serta banyak lagi



Budak Pacak dah pakai produk MIKA ni dan sangat best sampai sayang nak pakai banyak - banyak . To be honest, ni produk yang Budak Pacak rasakan sangat efektif. Tak tahulah kalau dekat  korang kan. 




Selain MIKA Bright, rangkaian produk lain adalah seperti Mika Black Mask dan Mika Lipz. Mika Black Mask ni adalah gel mask yang berwarna hitam berfungsi untuk mencerahkan muka dan menghilangkan black head, white head dan sel kulit mati. 




Mask ini adalah jenis peel off tau tapi dont worry sikit pun tak sakit. CONFIRM ! 


Kemain masing - masin khusyuk time Zoey explain pasal MIKA SERIES 



Manakala Mika Lipz pula adalah lip balm unisex. Haa dia punya corak punya ala - ala maskulin so lelaki tak de la segan nak pakai. Lagipun cuaca dekat Malaysia ni sentiasa panas, dan penjagaan diri tu sangat penting. Bibir kering lepas ni takde masalah dengan adanya Mika Lipz. 

Sekarang ni MIKA Series tengah ada promosi, so silalah jenguk ke website dorang dan buat tempahan sekarang, and I highly recommend this product to my readers! 

3 comments:

Korn Ahmad said...

sistem kumbahan dalam badan..? satu term baru tu.

wardahannesa said...

Wow patutla kulit muka dia comeyy punn hihi

budakbandunglaici said...

terkejut oden tengok gambar hang