Total Pageviews

Tips Kurus Cepat Dan Mudah

Tips Kurus Cepat Dan Mudah Tengok tajuk pun mesti ramai yang tertanya apakah tips dan cara untuk kurus dengan cepat dan mudah. Tapi awas ya, jangan mengambil sebarangan produk tanpa pemeriksaan doktor dan yang penting mesti mematuhi piawai dan mendapat kelulusan 


Bercakap mengenai produk untuk kurus, aku percaya korang mesti nak mencari produk kurus yang berkesan kan? Pernah dengar mengenai detox ? Kalau nak tau apa itu detox, ianya merupakan proses membersihkan segala toksin , lemak dan lendir yang melekat di usus dan dikeluarkan melalui pembuangan air besar 



Ramai yang bertanya cara untuk membuat detox? Haa sekarang tak perlu risau nak beli barang banyak - banyak buat detox sebab aku nak perkenalkan korang dengan minuman detox, Tea Tox keluaran syarikat Bless. 

Tea Tox ini juga merupakan minuman detox tetapi Tea Tox ini mengandungi ramuan utama seperti ekstrak Teh Hijau , ekstrak Limau, ekstrak epal , Psyllium Husk , Geram Gandum dan lain - lain bahan semula jadi. Seperti yang kita ketahui, teh hijau ni sangatlah bagus dan limau, epal pula memang antara bahan yang selalu dijadikan sebagai detox 

Pengerusi Bless, En Ismail Abu Hassan



To be honest,aku ini bukanlah jenis yang suka mencuba pelbagai produk, Tapi since dah tahu khasiatnya dan cubalah sendiri, Nanti kalau review tanpa cuba , nampak sangat menipu kan? So bila dah cuba, pagi tu perghh badan rasa ringan dan lebih bertenaga. 



Rasa Tea Tox ini pula sangat sedap dan fresh! Mungkin sebab dah alami proses penyingkiran toksin dalam badan membuatkan badan aku rasa ringan. Sekarang setiap malam sebelum tidur wajib minum ini. Even kalau terlelap, gigih bangun pergi minum. Yer la zaman sekarang kenalah jaga kesihatan  tak kira muda atau tua, inilah masa untuk sedar kepentingannya. 

Antara kelebihan minum Tea Tox ini adalah 

  • membersihkan kolon
  • membuang toksin dalam badan
  • melancarkan proses pencernaan
  • membantu buah pinggang untuk menapis darah
  • meningkatkan keberkesanan fungsi hati dan hempedu 
  • membuang bahan buangan dari pundi kencing 
  • mengurangkan risiko kanser kolon
  • membantu masalah sembelit 
  • meningkatkan tenaga 
  • meningkatkan daya fokus 
  • permulaan yang baik untuk kuruskan badan
  • meningkatkan kesuburan 
Tea Tox ini mendapat kelulusan KKM , dijamin halal dan tiada effect kalau diminum bersama produk lain. Malah kalau nak tahu, Dato Hj Malek Noor merupakan duta dan pengguna Tea Tox ini. Beliau bukan gemuk ye tetapi penuh dengan otot, Ada beza disitu . 

blogger bersama Pengerusi Bless, En Ismail Abu Hassan


So kalau korang nak dapatkan Tea Tox ini, mudah sahaja cuma klik DISINI, atau  kalau rasa susah sangat boleh je beli dekat aku. Kalau beli online lagi senang sebab penghantaran percuma sampai ke pintu rumah korang. Cumanya minimum untuk pembelian adalah2 botol. 

Sebotol - RM 120. 150 Gm
2 Botol - RM240   RM180 + Keahlian percuma 

untuk maklumat lanjut boleh layari http://iloveescape.com/v1/

1 comment:

Korn Ahmad said...

patut awak kurus....
*sambil tgk kipas berpusing