June 01, 2016

Bella Buat Laporan Polis Kerana Izeara Xtravaganza

Bella Buat Laporan Polis Kerana Izeara Xtravaganza  |  Korang still ingat tak Bella? Yang bikin kecoh 1 Malaysia sebab beliau membuat laporan polis dengan mengatakan satu produk kurus tak panas



Jadi viral 1 Malaysia sebab bukan main lagi dia luahkan perasaan dengan menyatakan produk ni tipu dia lah apa lah, at the end dia minta maaf balik sebab dia mengaku tu kesalahan dia dengan tak membaca habis kandungan dan cara pemakaian produk tu. 




Aku pun dengan perasaan ingin tahu, dapatkan lah satu produk Izeara Xtravaganza ni, produk kurus yang tidak panas hangat diperkatakan hingga ke hari ini 

Cuba punya cuba produk Izeara Xtravaganza, aku boleh katakan 

- memang tidak panas langsung tapi sejuk! 
- walaupun sejuk tapi masih boleh rasa ada kesan seperti lemak terbakar 
- tidak melekit 
- bau wangian serai 


Hahahaha, tu lah, lain kali sebelum beli , baca dahulu. Kan tak pasal malu? Selain dari kesan yang aku alami di atas, antara kelebihan lain Izeara Xtravaganza ini adalah 



1. Lemak tertanggal dalam masa 48 jam (hilang 6 inch dalam masa 48 jam)
2. Hilang strech mark baru, lama dan selepas bersalin dalam masa 7 hari
3. Menahan rasa lapar dan menghilangkan selera makan
4. Melawas pembuangan air besar selepas 1 jam menggunakan 6 Inch Extravaganza
5. Lemak-lemak tepu yang degil dapat disingkirkan dengan pantas
6. 15x ganda lebih berkesan dalam menghapuskan lemak degil tanpa rasa panas

Mesti korang rasa was - was kan? Dah nama pun produk kurus tapi kenapa tak panas ? Ini kerana ramuan produk seperti 

Kandungan Bahan Izeara Xtravaganza: 
Stem Cell Formula
Produk 100% Bebas bahan kimia
Produk 100% Bebas Paraben
100% Terjamin keberkesanannya menurunkan berat badan 



So far dah ramai yang menggunakan produk Izeara Xtravaganza termasuklah selebriti Siti Nordiana dan ramai lagi 







Haa nampak tak testimoni diorang? So sempena bulan ramadan ni, aku nak lancarkan juga kempen #JomFitBBP dan kite tengok siapa yang dapat susutkan berat badan nanti? Sambil - sambil tu, bolehlah gunakan produk Izeara Xtravaganza ni ,  produk kurus tak panas 
HARGA ASAL : RM 149.00
HARGA PROMOSI : RM 109.00 sahaja !
Untuk maklumat  lebih lanjut boleh layari  :
Tempahan (Whatsapp) : 013-777 3617

1 Budak Rambut Pacak Komen:

Siti Nurzafirah said...

bella kena baca entri ni... sat nak tag bella...