Total Pageviews

Malas Masak? Jom Berbuka Dengan Domino's Pizza

Bercakap pasal pizza , mesti korang ada favourite brand kan? . Bagi aku, all time favourite semestinya Domino's Pizza . Boleh katakan kesemuanya mengikut citarasa aku. Baik dari pilihan pizza, servis , kualiti dan harga !






Sempena bulan puasa dan raya yang akan tiba tak lama lagi, Domino's Pizza tengah promo dengan pembelian two pizza deals. Dimana kalau korang take away di antara jam 6 petang - 11 malam, korang dapat jimat sebanyak RM3, RM8 dan RM 15 dengan setiap pembelian dua pizza regular, large atau Xtra Large. Dan kalau korang take away melalui tempahan online, korang akan mendapat 330ml minuman Tropicana Frutz secara percuma! 

Tak cukup dengan itu, Domino's menawarkan 50% diskaun untuk pembelian Lipton Ice Lemon Tea dengan setiap pembelian dua pizza dari 10.30 pagi hingga 6 petang 





Aku dan beberapa orang lagi sempat melihat dan mengenali Domino's Pizza secara lebih dekat baru - baru ini di outlet mereka yang ke 150 di Petaling Jaya. Rupa - rupanya faktor kejayaan Domino's ini adalah dari teamwork mereka sebelum dan selepas bekerja. Pendek kata dorang ni kerja ibarat family 












Sempat jugaklah aku mencuba hampir kesemua Pizza 1st class, Puas hati weh!! Dengar kata untuk raya nanti, akan ada specials deal untuk korang penggemar Pizza. Jadi mana - mana korang yang malas nak masak, plan nak buat open house tu, make sure raya pertama nanti check website Domino's www.dominos.com.my okay? 


friendly staff!


Dekat sini, korang boleh tengok secara live bagaiman pizza dibuat 

Sebab lain aku suka Domino's ni sebab dorang customer friendly. Selain dari korang akan dapat kupon pizza percuma jika dorang terlewat, Korang juga boleh membuat tempahan pizza 7 hari  awal secara advance dan boleh membuat pembayaran secara debit ataupun credit card. 




So siapa peminat Domino's dekat sini? Aku pun macam plan nak buat open house dan beli Domino's banyak - banyak 


1 comment:

Lea Azleeya said...

Sedapnyee.. hurmm... Lama tak makan domino...