Total Pageviews

Karnival Hartanah #U4RIA Di Pulau Pinang



Khas untuk  orang Utagha semua cheq nak bagitau kat ampa yang hujung minggu ni ada Karnival Hartanah U4RIA di Pulau Pinang! Haa padia U4RIA ni? 






U4RIA ni adalah singkatan bagi Karnival Hartanah U4RIA yang dianjurkan oleh UDAHoldings Berhad dan time Karnival Hartanah U4RIA ni lah,ampa  berpeluang untuk  memiliki hartanah  pilihan ampa ! Selain itu, pelbagai jualan hartanah dan pameran hartanah hat len pun ada di Karnival Hartanah U4RIA ni.







Meh kita imbas kembali Karnival Jualan Hartanah UDA U4RIA tahun 2014, UDA Holdings Berhad mensasarkan jualan sebanyak RM136.2 juta untuk  pelbagai jenis rumah sepanjang dua hari karnival. 



Sejumlah 185 unit pelbagai jenis rumah ditawarkan dengan beberapa pilihan keluasan binaan dan harga jualan yang dijangka mampu menarik minat bakal pembeli time tu. Bayangkan tahun 2014, pelanggan berpeluang memiliki rumah idaman dengan harga tawaran serendah RM320,000 hingga ke kediaman mewah, harga bermula RM2.5 juta. 

Hebat dak? Ternyata UDA Holdings Berhad berjaya menarik pengunjung yang datang dan rekod jualan mereka di Karnival Jualan Hartanah UDA U4RIA 2014 melebihi sasaran mereka iaitu RM142 juta! Tahun ni confirm lagi havoc punya 

Di Karnival Hartanah U4RIA 2016, beberapa lokasi hat len akan diadakan serentak seluruh negara, tapi karnival utama terletak di Pulau Pinang pada minggu ni! 


Tarikh: 27-28 Ogos 2016
Masa: 9.00 pagi - 6.00 petang
Lokasi: Tapak Projek Crescent Dew, Bertam Pulau Pinang



Selain pameran dan jualan hartanah, pelbagai aktiviti menarik akan diadakan seperti aktiviti hiburan keluarga, dan juga persembahan dari artis-artis seperti Dayang Nurfaizah dan Mark Adam. Penampilan Boboiboy juga di Karnival Hartanah U4RIA mampu menarik lebih ramai pengunjung yang datang bersama keluarga. So ampa pakat mai noh ramai - ramai 




Kalau nak tau, ada lagi hat best! Antaranya seperti Flying Fox, Zorb Ball dan Kapten Buehbossa. Hah apa tu? Mesti ampa pelik kan? Salu dengaq Barbossa ja . Kalau nak tau ampa kena lah datang Karnival U4RIA di Pulau Pinang hujung minggu ni!





Untuk maklumat lanjut tentang U4RIA ampa boleh godek 

Website : 

Facebook : 

No comments: