Total Pageviews

Pacific Express Hotel Paling Strategik Di Kuala Lumpur

Bercakap mengenai hotel di Kuala Lumpur, kebanyakan pelancong ataupun korang mesti nak cari hotel yang berdekatan dengan tempat - tempat menarik bukan? 


Kalau di Kuala Lumpur pula, salah satu tarikan yang menjadi tumpuan pelancong adalah Central Market ataupun Pasar Seni. Dan hotel ini pula berada betul - betul bersebelahan Pasar Seni. 



Jika sebelum ni aku dah review  hotel lima bintang di Kuala Lumpur. Pacific Regency Hotel Suites , baca di SINI  kali ini aku nak berkongsi dengan korang pengalaman menginap di Pacific Express Hotel





Buat korang yang mencari hotel yang strategik inilah jawapannya. Bukan setakat menjadi hotel bersebelahan Pasar Seni, malah hotel ini berhampiran dengan China Town dan Masjid Jamek. Cuma walking distance! 






Mempunyai 207 bilik , kesemua bilik dilengkapi dengan TV LED 32 inch , wifi dan yang pasti viewnya sangat cantik! 





Jangan lupa untuk singgah Arch Cafe yang terletak di bawah hotel ini, dan yang pasti kena datang awal dan mencuba Kek Durian nya yang terkenal. 



Jangan tak tau ya ramai yang meminati Kek Durian ini sehingga sanggup datang dari jauh. Sedap!





Lepas tu korang mesti tertanya . hotel ini ada swimming pool ke tak kan? Jawapannya mestilah ada! Walaupun tak besar, tapi pemandangannya sangat superb! Boleh nampak bandaraya Kuala Lumpur yang sangat cantik. Dicadangkan untuk mengambil gambar waktu senja dan malam untuk menikmati kepuasan berada disini. 


Pendek kata kalau korang stay dekat sini, pelbagai kemudahan ada. Malah kalau korang bercadang nak buat heritage walk ataupun food trail sangat best kalau menginap di sini. Sebabnya hampir segala - galanya ada! 



Harga? Jangan risau walaupun hotel ini berada di kawasan hot spot Kuala Lumpur , tetapi harga biliknya mampu milik! Sewaktu aku tulis entry ini. harganya ada yang RM79 sebilik. Kira murah la tu kan? 


So kalau korang berminat untuk menginap di Pacific Express ini, boleh la rujuk laman web di bawah untuk maklumat lanjut 


Pacific Express Hotel Central Market
Jalan Hang Kasturi,
50050 Kuala Lumpur, Malaysia.
Tel: +603 2022 6888
Fax: +603 2022 6866
Email: info@pacific-express.com.my

1 comment:

nikkhazami said...

tak sangka bilik cantik mcm tu harga bawah 100

jemput singgah: Kerja dari Rumah dengan iLancee