Total Pageviews

Tahun Baru Cina Meriah Dengan Shopping Di Giant

Buat kawan - kawan yang nak sambut Tahun Baru Cina ni, korang wajib baca ni sampai habis dan kaki shopping pun sama , korang kena baca pasal ni 


Sebabnya Giant meraikan Tahun Baru Cina dengan mengadakan jualan mega , 'Make it Giant'. Ada banyak promosi dan jualan yang best antaranya seperti Giant merupakan retailer pertama yang menjual Giant Grouper Fish dengan berat sekurang - kurangya 10Kg, CNY Fuji apple , Limau Tambun bersama daunnya,Gula Tebu, Hamper, Packaging besar untuk barang terpilih seperti tisu, shower cream, downy dan banyak lagi!





Tidak terkecuali, untuk mereka yang ingin membeli belah pakaian, himpunan pakaian traditional dan moden untuk dewasa dan kanak - kanak tersedia di Giant. Semuanya cantik - cantik belaka 
















Sambil korang shopping di Giant, ada contest khas untuk korang pemegang kad Visa. Dengan sertai contest 'Giant Visa Spend & Win Contest' , terdapat banyak hadiah menanti korang.Antaranya adalah seperti 100 Giant Gift Voucher bernilai RM200 dan hadiah utama, Hyundai Starex Royale. Gempak kan? Korang masih lagi berpeluang untuk memenangi hadiah ini kerana contest ini bermula pada 29th December sehingga 28th February 2017. Jadi jangan lupa untuk join ya! 



Dan jangan lupa juga ya, ada kempen redemption dimana dengan setiap pembelian melebihi RM38 dalam satu single receipt korang akan mendapat satu stamp. Dan kumpulkan sehingga 10 stamp dan korang boleh beli limited edition Bakeware & Serveware dengan harga jauh lebih murah. Kempen ini berlangsung pada 2 Januari sehingga 16 April ini. 



Best kan promosi yang ada di Giant? Jadi jangan lupa untuk membeli - belah di Giant dan dapatkan harga yang jauh lebih murah! Selamat Tahun Baru Cina! 


Untuk maklumat lanjut layari : http://www.giant.com.my/

1 comment:

Lisa Nurulain said...

ada ternampak yang pinggan mangkuk tu dkta giant. ooo rpnya ada promo