Total Pageviews

Binqareem Kini Dibuka Di Plaza Angsana Johor Bahru

Jenama pakaian muslim terkenal , Binqareem kini melebarkan  sayapnya dengan membuka sebuah lagi cawangan baru butik Binqareem di Plaza Angsana Johor Bahru





Jika sebelum ini Binqareem berada di Shah Alam dan Kilang Bateri Johor Bahru, kini butik dan konsep Butik Binqareem di Plaza Angsana jauh lebih kontemporari dan cantik !








Untuk pengetahuan korang, aku memang penggemar jenama Binqareem ini. Dan ini adalah tahun keempat aku setia dengan jenama pakaian lelaki terkenal ini. Sebab apa aku suka? Sebab rekaan pakaian dari Binqareem sentiasa cantik dan memenuhi citarasa aku. Baik dari jubah lelaki ataupun kurta lelaki. Semuanya cantik - cantik belaka. 














Malah kalau korang tengok signature dia pun, korang akan tahu ini adalah jenama Binqareem. Baju - baju Binqareem ini sempat juga aku bawa ke overseas sebelum ini iaitu di Kunming China. 



Setiap kali raya juga baju dan jenama Binqareem ini aku akan dapatkan at least sehelai, 





Pada tahun ini, Binqareem sekali lagi membuat kejutan. Selain butik terbaru, Binqareem turut melancarkan wax nya sendiri dan baru sahaja selesai mencari New face of Binqareem 2017. Tahniah diucapkan buat semua finalis dan top3 yang terpilih. Semoga wajah - wajah korang akan menarik lebih ramai lagi peminat Binqareem. 




Bercakap pasal wax Binqareem aku akan kongsikan pada entry yang akan datang. Sebelum itu, untuk korang yang ingin dapatkan jubah lelaki terkini atau kurta lelaki terkini, boleh dapatkan di Binqareem dengan berkunjung ke butik mereka atau beli secara online! 

Baca juga : 

BINQAREEM Boutique SHAH ALAM:
F-28-G, Alam Evenue2, Jalan Serai Wangi N,
16/N, Persiaran Selangor, Seksyen 16,
40200 Shah Alam, Selangor.

BINQAREEM Boutique JOHOR BHARU:
Lot D11, Bateri, No. 83, Jalan Tampoi,
81200 Johor Bharu.


For any enquiries, Call/Whatsapp 
+6018-362 4345 (Johor)
+60 18 381 2283 / +603 5524 2932 (Shah Alam)

1 comment:

Luqman Zakaria said...

lawa lawa gak baju dia!