March 01, 2017

Jus D'Ria Dan GGM Dari Mediherba Dikecam?

 Jus D'Ria Dan GGM(Gula- Gula Magic) Dari Mediherba Dikecam? Biar betul? takkan la penawar pelbagai penyakit ini dikecam kan? Nak tahu jawapannya kenalah baca sampai habis. 


Buat korang yang ada masalah lelah, asma , parut , nak kurus, nak putih bagai pun korang wajib baca entry ini sampai habis. Sebabnya pada entry kali ini aku nak explain pasal isu kecam mengecam ni haaa. 





Kalau nak tahu Mediherba bukanlah dikecam, tetapi dipuji dan diangkat kerana khasiatnya yang pelbagai! 




Apakah Mediherba ? 

Kalau nak tahu Mediherba atau Mediherba Solutions merupakan pengeluar dua produk makanan tambahan iaitu GGM dan Jus D’ria yang kini laku keras di pasaran sejak 9 bulan yang lepas. Diterajui Pengarah Urusan MEDIHERBA SOLUTIONS, Puan Rohasniza atau dikenali sebagai Yaya Rosli, menurut beliau kedua- dua produk yang di keluarkan oleh mediherba ini merupakan produk pertama di Asia Tenggara menggunakan bahan seperti buah-buahan,tumbuhan- tumbuhan bunga dan pokok yang di gabungkan bersama pati herba. So memang bagus untuk kesihatan!

GGM berkesan!

Masih ingat entry aku yang lepas mengenai ' Makan Gula - gula Magic Boleh Turunkan Berat Badan'? Kali ini merupakan kesinambungan pada entry yang lepas. Jika sebelum ini disebut sebagai gula- gula magic, haa kali ini ianya digelar sebagai GGM ! Lebih mudah disebut dan diingati kan? 


packaging dahulu 
lama dan baru 

baru!

Kenapa nama ditukar? Haa jangan pelik ya. GGM masih lagi membawa maksud yang sama cumanya kali ini GGM telah diformulasikan semula dan jauh lebih berkesan. 

GGM Sebagai Bekalan Energy Booster Di Taiwan 


Kalau nak tahu, aku sendiri consume GGM ni dimana ini adalah botol yang ketiga yang aku ambil. Dari segi pengalaman aku sendiri 

  • GGM ni sedap, dan rasanya pasti disukai ramai 
  • Bentuknya yang bulat, mudah dihisap 
  • Packaging menarik 
  • Mesra Travel 
  • Membantu membekalkan tenaga 
  • Melicinkan kulit 

Haa itu dari segi pengalaman aku sendiri la pakai, Malah aku sendiri bawa GGM ini ke Taiwan selama 2 Minggu sebagai energy booster. Maklumlah kat sana susah nak dapatkan makanan halal, jadi aku ambil GGM ini sebagai bekalan tenaga. Sedap dan berkesan. 




Jika dahulu didalam satu botol GGM  mempunyai 3 perisa, kali ini GGM dikurangkan kepada 2 perisa iaitu coklat dan epal. Sebabnya 2 perisa ini antara yang diminati ramai. Berita baik untuk korang, GGM kini datang dengan dua pek iaitu edisi 30 biji dan 90 biji.khas untuk korang yang request untuk mini packaging selama ini  dan ianya tanpa collagen!




Mesti korang tertanya apakah khasiat GGM ini kan? Selain memberi tenaga dan melicinkan kulit, ianya berfungsi untuk 

  • Mencerahkan dan menganjalkan kulit 
  • Melawaskan pencernaan
  • Anti - Oxida 
  • Meningkatkan metabolisme badan 
  • Menguatkan tulang 
  • Merawat penyakit resdung 
  • Menghilangkan sengugut bagi perempuan 
  • Menyuburkan dalaman lelaki dan perempuan 
  • Anti Stress dan macam - macam lagi 



Apakah bahan yang membantu merawat segala penyakit ini? Haa jangan tak tau sebenarnya GGM ini diformulasikan dari Susu Kambing yang diimport dari New Zealand, Kurma, Madu, Buah Delima, Habbatussauda dan Teh Hijau. Korang pun tahu kan khasiat ramuan ini kan? 


Susu Kambing diperkaya dengan Vitamin A,B, B2, C, D, laktosa, nitrogen, kalsium, zat besi dan juga protein. Susu kambing juga baik untuk tubuh badan dan dapat menjaga kesihatan jantung, melancarkan sistem percernaan, menurunkan berat badan dan menguatkan tulang korang

TIPS! 

Siapa tak minum susu macam aku? Kalau ya kita geng! Tapi kalau korang consume GGM samalah juga seperti minum susu haa. Lagi sedap! hehehe.

Semua bahan ini dirumus khas didalam tablet gula - gula yang terbukti 10 kali lebih berkesan! korang boleh baca antara testimoni di bawah 


A post shared by GGM "IBU KECANTIKAN ASLI" (@gulagulamagic) on





Selain GGM, Mediherba turut memperkenalkan satu lagi produk terbaru iaitu Jus D'Ria. Bagi korang yang ada masalah lelah , resdung dan ekzema disyorkan untuk minum produk ini. Digelar sebagai 'Ibu segala khasiat', Jus D'ria ini untuk makluman korang merupakan jus pertama di Asia yang berupaya merawat pelbagai penyakit yang aku mention tadi kerana jus ini merupakan campuran herba terunggul

Jus D'ria ini dikatakan mampu merawat pelbagai penyakit seperti 

  • selsema / batuk 
  • menghilangkan kahak 
  • merawat masalah gatal kulit / alergi 
  • merendahkan kolesterol 
  • menguatkan ketahanan badan 
  • membantuk sistem pencernaan badan 
  • membaik pulih luka dengan cepat 
  • menjadikan kulit lebih cantik dan sihat 
  • menghilangkan parut lama seperti jerawat dan luka kecil
  • mengurangkan tekanan darah
  • melindungi jantung 
  • menguatkan daya ingatan 
  • membantu menurunkan paras gula dalam darah 
kerana Jus D'ria ini merupakan gabungan Aloe Vera dan Dong Guai yang berupaya menjadikan fungsi 5  deria dengan lebih baik. Selain ituk kandungannya yang dirumus dengan buah Delima, madu, bawang putih, oregano, halia, Acai beri, Camu - camu , Epal stemsel , argan stemsel dan stevia sangat berkhasiat! Malah Jus D'ria ini sesuai diambil dari seawal usia bayi berumur 6 bulan sehingga peringkat umur yang tua. 







Kenapa sesuai? Sebabnya jus ini tiada kandungan gula dan yang paling penting tanpa pewarna. Jangan risau ya produk ini dihasilkan dari kilang yang bertaraf GMP , selamat digunakan dan mempunyai kelulusan KKM. 




Aku dah cuba minum Jus D'ria ini dan rasanya sedap.Yang penting ianya manis buah dan bukan gula ya. Bagi korang yang ada masalah migrain dan sakit kepala macam aku,bolehlah amalkan dengan meminum Jus D'ria ini. Insyallah boleh dirawati 

Cara pengambilan :
 memadai dengan 2 kali sehari iaitu10ml di waktu pagi dan 10ml di waktu malam. Bagi kanak-kanak memadai dengan hanya 3ml hingga 5ml sahaja 2 kali sehari sahaja

Jangan sebab sedap korang minum banyak - banyak ye 



Inilah dia pereka fesyen terkenal , Yaya Rosli. Beliau mengambil keputusan untuk mengeluarkan produk ini setelah ada ahli keluarga beliau yang turut menghidap penyakit seperti asma dan sebagainya. Malah lebih 2000 testimoni berjaya dilakukan tau.

Insyallah bermula Mac ini, korang akan selalu la dengar Mediherba, GGM dan Jus D'ria di laman sosial, radio dan ruangan media lain


Harga  JUS D’RIA :
 RM88.00 (Semenanjung Malaysia) 
RM98.00 (Sabah dan Sarawak) 

Harga GGM 
RM69.00 (Semenanjung Malaysia) 
RM79.00 (Sabah Sarawak)

Laku keras weh, bukan setakat dalam negara malah Brunei dan Singapore pun dapat permintaan tinggi




 pada malam bersama blogger baru - baru ini 



Jadi,untuk korang yang ingin mendapatkan GGM dan Jus D'ria ini bolehlah hubungi 

Mediherba Solutions
46-2, Jalan Taman Damai 2, Taman Damai Utama, 47180 Puchong Selangor 

Hotline : 018 - 6610104 
Puan Yaya :+60126460210 
Encik Syahrul : +60129484420
email : info@mediherba.my 

 Instagram : 

1 Budak Rambut Pacak Komen: