Total Pageviews

Jus Harmoni Bekalkan Tenaga Sepanjang Hari

To be honest, bulan March aku dapat rasakan sangat sibuk.Manakan tidak, langsung tak ada masa untuk rehat, melainkan tidur di waktu malam. Itu pun kadang - kadang tidur lewat. Sampai satu masa, baru - baru ini aku demam dan sakit seluruh badan. Orang cakap itu kesan tak cukup rehat. 





Nak makan ubat? Punyalah liat, telan panadol sebiji je. Sebab tak suka makan ubat, aku buatlah survey di media sosial dengan bertanyakan kepada kawan - kawan mengenai tips dan produk yang boleh menggantikan ubat. Ramai juga yang memberi komen. Terima kasih semua! 




Kebetulan baru - baru ini dapat Jus Harmoni, aku pun terus amalkannya dengan pengambilan seharian. Aku percaya dengan khasiatnya , ia mampu menjadi produk yang mengembalikan tenaga




Suka aku gelarkannya sebagai energy booster.Kandungan stem cell dan jus delima banyak khasiatnya. Sebab tu aku minum tanpa was - was. Selain mengandungi dua bahan di atas, Jus Harmoni secara keseluruhannya mengandungi 18 herba traditional dan moden iaitu 

1) Ekstrak Delima
2) Ekstrak Kurma

3) Ekstrak Prune
4) Ekstrak Madu
5) Ekstrak Buah Tin
6) Ekstrak Kunyit
7) Ekstrak Kacip Fatimah
8) Ekstrak Manjakani
9) Ekstrak Serapat
10) Ekstrak Tongkat Ali
11) Ekstrak Pegaga
12) Ekstrak Peuraria Mirifica
13) Ekstrak Habatussauda
14) Ekstrak Alba
15) Ekstrak African Mango
16) Marine Collagen
17) Vitamin C
18) Vitamin A, B3 dan B5


Kesemua kandungan bahan-bahan herba yang digunakan ialah 100% asli tanpa bahan kimia dan mendapat kelulusan dari Mesti dan GMP.  korang pun tahu khasiat herba - herba di atas kan? sebab itu aku amalkannya. 



Kalau mengikut testimoni terdahulu yang diambil oleh pengguna berumur 20 tahun yang mengalami masalah jerawat, dan peredaran darah haid , produk ni mampu mengatasi masalah beliau dengn hanya mengambil produk dalam tempoh masa 14 hari sahaja. 

Selain itu, testimoni bagi yang berumur 30 tahun, dorang akan dapat melihat kesan positif selepas sebulan penggunaan iaitu satu botol. Pendek kata minum Jus Harmoni ni bergantung kepada keperluan badan korang dan bertindak mengikut fungsi yang diperlukan. Macam aku lebih kepada membekalkan tenaga sepanjang hari. 


Cara pengambilan  Jus Harmoni : 

Korang hanya perlu sembur dua atau tiga semburan sehari di bawah lidah sebelum makan. Kenapa sembur? Sebab ianya  memudahkan dan mempercepatkan lagi proses penyerapan nutrisi ke dalam badan.  Sedap weh! Rasanya manis - manis buah. 



Untuk korang yang tertanya , Jus Harmoni ini boleh digunakan oleh wanita dan lelaki yang berusia 20 tahun ke atas dan ianya selamat diminum oleh wanita yang sedang mengandung. 

Pengalaman aku sendiri : 

- aku ni pelupa kadang - kadang so memang lupa gak untuk minum jus ini kadang - kadang. Kalau aku cakap minum terus berkesan tak juga.Cumanya minum ni aku dapat rasa badan aku bertenaga dan mudah tidur. 

Berminat untuk dapatkan Jus Harmoni ni? Ada berita baik untuk korang!  Harga sebotol Jus Harmoni (30ml) ialah RM140.00, namun bagi 300 pembeli terawal akan dijual dengan harga RM80.00 sebotol termasuk kos penghantaran di Semenanjung, Sabah dan Sarawak. 

Tak cukup dengan itu, khas untuk korang yang nak cuba sendiri produk ini, 5 orang pembaca yang bertuah akan mendapat Jus Harmoni secara percuma. Cumanya kos penghantaran, yang tu je korang kena bayar. Okay lah tu kan? Berminat? Korang boleh tinggalkan details di ruangan komen


Untuk maklumat lanjut : 
Alamat :
Jalan Kent 3
Kuala Lumpur, Malaysia
Contact : 017-371 3010

No comments: