Total Pageviews

Korang Berhutang? Guna Kazuki Coin Selesai Semua Masalah!


Tahun 2017 menyaksikan pelbagai perdebatan hebat pasal matawang dan harga barang yang meningkat. Itu belum campur dengan yang berhutang bukan?







Kazuki Coin Jalan Penyelesaian

Untuk selesaikan masalah itu, terutamanya korang yang berhutang, apa kata korang mula simpan salah satu matawang digital (cryptocurrency), Kazuki Coin.




Kenapa Kazuki Coin?

Kalau nak tahu. matawang terbaharu ini kini sedang  meletup dipasaran dan dalam masa yang begitu singkat, nilainya terus naik secara mendadak. Kazuki Coin sebenarnya adalah jelmaan Bitcoin, dan ia juga menggunakan teknologi Satoshi Nakamoto dalam penghasilannya.  Bukan itu sahaja, Kazuki juga bakal menjadi matawang masa depan & yang terbaik di dunia kerana ia didatangkan dengan prasarana yang cukup  untuk kemudahan.

Kelebihan Kazuki Coin

So apa pula kelebihan guna Kazuki Coin ni? Haa antaranya, Kazuki Coin mempunyai Blockchain sendiri yang dikenali sebagai Kazuki Coin Wallet. Ini bermakna,
Kazuki tidak perlu menggunakan pihak ketiga untuk urusan transaksi dan sebagainya. Banyak program matawang yang muncul sekarang ini, masih bergantung sepenuhnya kepada Bitcoin dan Blockchain dalam setiap urusan. Susah kan?

Yang bestnya,  pada masa akan datang Kazuki juga akan melancarkan &Exchanger ; sendiri yang diberi nama K-Pay (Kazuki Payment). Ia digunakan sebagai platform pembayaran tunai. Paling menarik, pengguna tidak perlu bersusah payah untuk membuka akaun lain bagi mendapatkan kad debit (Visa/Master) untuk tujuan pengeluaran wang.

Kazuki Bantu Selesaikan Hutang

Korang ada hutang rumah, bil elektrik, bil air, bil unifi,bil telefon,  sewa rumah dan banyak lagi? Kazuki Coin dapat membantu untuk membayar hutang- hutang dan bil korang ini.

Bukan setakat itu, korang juga berpeluang memiliki rebet 5% dengan setiap
pembayaran yang dibuat menggunakan khidmat kazuki coin. Caranya mudah, hubungi kazuki coin dan mereka akan bantu untuk bayar . Dengan syarat korang haruslah menjadi pelabur Kazuki Coin dulu. Setiap pembayaran akan disertakan resit sejurus selepas pembayaran . Trusted!


K- Pay

Dengan K-Pay ini korang boleh keluarkan wang melalui mana-mana akaun bank tempatan tanpa perlu ada pihak ketiga yang menguruskannya lagi. Caj  perkhidmatan juga lebih murah, serendah 2% (di Malaysia) dan urusan selesai dalam tempoh tidak sampai dua jam. Mudah dan cepat!



Paling menarik, urusan Kazuki Coin adalah secara telus dan menyakinkan dimana segala urusan menggunakan kadar semasa. Maknanya urusan dibuat mengikut kadar nilai Kazuki dan matawang semasa pada waktu ini. Makanya,
harga dan nilai Kazuki akan berubah-ubah pada setiap masa (tidak statik).

Nilai Kazuki Coin

Pada masa ini nilai bagi 1 Kazuki Coin (KC/KZKH) ialah USD0.60 (RM2.57) sahaja. Nilai dijangka naik mendadak ke paras USD30.00 (RM128.50) menjelang akhir tahun 2017 ini. Kazuki bermula di India, dan kini mula digunakan di beberapa buah negara di seluruh dunia termasuk Malaysia bagi rantau Asia Tenggara. Jika Bitcoin tidak diuruskan oleh mana-mana pihak, Kazuki Coin kini diuruskan secara rasmi oleh Superbest Power, syarikat pengeluar jenama kopi terkenal di negara kita.


Pejabat Kazuki

Untuk yang tertanya dimanakah pejabar dorang, Kazuki Worldwide kini mula beroperasi di 8trium Damansara, Kuala Lumpur.  So, korang dipelawa untuk memilik matawang  Kazuki dan inilah masanya.  Sebab apa? dalam keadaan matawang digital Bitcoin yang semakin tinggi nilainya sekarang ini, maka orang ramai boleh membeli dan menyimpan Kazuki Coin. Harganya masih diparas rendah dan situasi ini hampir sama dengan diawal kemunculan Bitcoin hampir 10 tahun  yang lalu

Berminat? Jangan lupa dapatkan info lanjut di www.kazukicoin.net dan sebarang pertanyaan sila taip KC_NAMA_LOKASI  hantarakan ke talian hotline 01110943921 (WhatsApp). Sessi pencerahan dan roadshow ke seluruh negara akan diadakan dalam masa terdekat ini.

No comments: