Total Pageviews

Nak Pergi Ke Manchester? Beli Produk Dashing Sekarang!




Kalau korang nak tahu kan, actually sejak 2 – 3 tahun lepas, aku boleh katakan produk penjagaan diri lelaki terbaik, Dashing semakin berjaya buat aku tertarik. Manakan tidak, sebelum ini aku tak berapa suka dengan Dashing bukan sebab tak bagus, tapi sebab bau dia not really my taste.





Bau Lebih Maskulin Dan Tahan Lama

Tapi sekarang, Dashing antara produk yang aku gunakan. Baik dari deodorant mahupun perfume kedua- duannya aku gunakan. Haruman dia yang lebih maskulin dan tahan lama antara sebab aku pilih Dashing. Plus harga dia pun mampu milik.




Beli Dan Berpeluang Ke Dashing

Bukan tu sahaja, kalau korang beli mana – mana produk Dashing ataupun Elite dalam satu resit, korang berpeluang untuk ke Manchester bagi menyaksikan perlawanan bola sepak antara  MCFC (Manchester City Football Club) menentang MU (Manchester United).



 Bukan itu sahaja, pertandingan yang masuk ke tahun ketiga ini akan tanggung korang segala – galanya termasuk penginapan dan juga trip 4 hari 3 malam ke Manchester Bukan seorang, dua, tapi ada 6 pemenang hadiah utama yang bertuah.

Bukan Sekadar Menonton Perlawanan Bola

Dekat sana nanti, korang bukan sekadar tengok live game bola tapi korang juga akan dibawa melawat ke  National Football Museum dan Stadium seperti Old Trafford, Etihad dan Anfield. Yang bestnya lagi, korang mungkin berpeluang untuk bertemu dan beramah mesra bersama bintang-bintang lagenda MCFC.




Jadi ingat, bila beli dua produk ini, Whatsapp bersama nama mengikut kad pengenalan, nombor IC dan juga tempat pembelian produk  korang ke  +6016-9972373.



Tarikh tutup penyertaan adalah pada  31 Januari 2018.
Untuk maklumat lanjut bolehlah layari

Website:  www.dashing.com.my
Talian:  03-80238311.

No comments: