Total Pageviews

Berbuka Di Lake Cempaka Villa Bangi Cuma Serendah RM 29 Nett !

Korang nak cari tempat berbuka yang murah? Tempat berbuka yang sedap? Okay baca sampai habis ya sebab lokasi ini adalah YANG PALING MURAH pernah aku jumpa untuk tahun 2018 ini. 




Dimana? Lokasinya adalah di Lake Cempaka Villa Bandar Baru Bangi. Kalau nak tahu restoran ini adalah kepunyaan Felda D'Saji yang sememangnya terkenal sejak dahulu lagi dalam menyediakan sajian melayu asli. 




Buffet Paling Murah 

So untuk tahun 2018, sepanjang aku buat Ramadan review lokasi ini adalah yang paling murah dengan menawarkan sebanyak RM29 nett bagi dewasa dan kanak-kanak RM16.90 nett untuk TIGA HARI PERTAMA RAMADAN dan harga kembali normal selepas itu dengan harga RM58 nett bagi dewasa dan RM 33 nett bagi kanak-kanak. Masih murah kan ?


Pelbagai Makanan Sedap! 

Dan jujur aku katakan makanan dekat sini semuanya sedap-sedap belaka! Must try Nasi Komok atau Nasi Khao Mok yang berasal dari Thailand, live station yang menampilkan pelbagai gorengan dan aneka lauk-pauk yang sememamgnya disediakan mengikut tradisi asli! 




Untuk yang sukakan kambing golek, jangan risau ianya turut tersedia dan sup kawah juga ada disini. 











Kajang Perdana Avenue Bukan Lagi Milik D'Saji 

Untuk korang yang tidak tahu, sebelum ini Kajang Perdana Avenue merupakan salah satu lokasi Felda D'Saji. Namun begitu, kini tidak lagiu kerana mereka telah pun pindah ke Lake Cempaka Villa Bandar Baru Bangi sepenuhnya. Mohon war-warkan ya! 

Kemudahan Tersedia

Disini, korang tidak perlu risau kerana ruang parkir yang luas tersedia, malah surau dan tandas di villa ini dijamin selesa. Dekat sini cantik pemandangannya, sebab terletak sebelah Tasik rekreasi Bangi. Malah lokasinya juga berada di tengah-tengah bandar. 

klik dan zoom untuk tumbesaran


Ingat ya promosi 50% itu hanya 3 hari sahaja,booking dan sebarkan segera! 

Hubungi :  010-4217147 



15 comments:

Suria Amanda said...

Okey so far ni buffet ramadhan paling murah kan..akak x pernah sampai kat sini lagi..boleh masukkan dalam wishlist ni..sesekali boleh ubah selera bawak mak ayah dan anak berbuka kat luar kan..

Airah Syahirah said...

Murahnya ! Airah rasa harga lepas tiga hari tu oun masih murah kagi berbanding dengan buffet dekat tempat lain.menu dia pun terliur jugak tengok.memang best nak bawak family datang sini

Mimie said...

Memang murah sangat lah. Walaupun tawaran diakaun tiga hari dah habis tetap murah juga. Speechless dibuatnya. Menu pun banyak juga macam macam pilihan ada kan. Kalau dekat Bandar Baru Bangi dekat lah..Seremban Bangi berapa.minit saja. Boleh cuba nanti

Hanny Abdullh said...

Perghh murah gila ni.Kalau beli juadah berbuka pun sure lebih mahal dari harga ni, yang ni dapat lak makan bermacam-macam. Kalau dekat gan rumah memang sis dah terjah dah ni..hangut sekali keluarga..hehehe

Sherry Go Sharing said...

good that you have blogged here as I don't know where to eat. buffet is one of my interest too as I can eat and choose. This place I have not go try yet.

Unknown said...

Wah cheap cheap! Kajang ok la not too far away. For that price bole je drive by to have a good cheap buka puasa meal

mrsliez said...

Memang murah sgt2 ni. Aduh nape la jauh sgt bangi. Klau dekat mmg dah bawak rombongan cik kiah terus. Tgk makanan pun banyak dan klau bagi yang tak makan byk , liez rasa ini mmg sesuai

Zharif Azis said...

Eh murah sangat nie !! Untuk menu yg pelbagai seperti itu, ini adalah sangat berbaloi. Oky nak book sekarang sebelum penuh.

Rawlins GLAM said...

Dekat dengan rumah.
Harga menarik.
Juadah mengiurkan.

Maka, Rawlins kena pergi makan kat sini la kelak!

mama tisya said...

Wah murah ni.. Kalo felda dsaji mmg sedap menunya.. Ada diskaun 50% lg tu.. Tq sharing info

Lia Hasty said...

Wah menarikny menu kt Lake Cempaka Villa ni. Kena grb cepat hrga promosi. Tk sbr rasanya nk Cuba menu kt sini.

AyuArjuna BiGoshh said...

Murahnya harga buffetbkat sini. Kalau datang berbuka satu famili pun rasa untung lagi bila lihat pada pilihan menu yang pelbagai. Semuanya sedap3 belaka

Huda Halid said...

Wow teramat murah, promosi 50% harga buffet Ramadan untuk 3 hari pertama Ramadan yang wajib grab ni. Terbaik betul la. First time jumpa early bird promo semurah ni, Nak promote kat sedara mara la

Sunshine Kelly said...

OMG!!! I hope i get it right, just RM29 for all that. Nak booking cepat cepat la

cre8tone said...

Harga yang berpatutan untuk makanan yang begitu enak sekali... great place to dine..nak pergi makan lah..