Total Pageviews

NCIG Buka Cawangan Kedua Di Setapak!

Actually aku dah lama perasan pasal jenama NCIG ni. Buat yang tak tau dulu aku pernah merokok tapi tak adalah sampai ketagih teruk. Since NCIG ini adalah alternatif untuk membantu perokok berhenti daripada berhenti merokok, aku teringin nak tau fungsi dan rasa dia macam mana.




NCIG Buka Cawangan Kedua 

Aku Difahamkan NCIG sebelum ini mempunyai cawangan di Sri Hartamas. Dan baru-baru ini pula, dorang dah buka cawangan kedua di Setapak, Kuala Lumpur yang mana aku turut dijemput bagi menyaksikan sendiri perasmian cawangan kedua ini. 





Bercakap mengenai cawangan terbaharu NCIG ini, aku kagum kejap! Mana tak nya saat melangkah masuk ,terfikir kejap ini kedai alternatif rokok ke sebuah butik? Premium gila hiasan dan konsep dia! Sangat selesa!!!



Perkenalkan Perisa Roast Coffee

Serentak dengan perasmian cawangan Setapak, NCIG turut memperkenalkan satu lagi perisa terbaru mereka, khas untuk penggemar kopi macam aku. Roast Coffee kini tersedia untuk korang yang gemarkan kopi dan ingin rasa hembusan diinspirasikan dari aroma kopi yang sememangnya mempunyai keunikan harumannya tersendiri. 



Terdahulu, NCIG telah perkenalkan enam perisa di pasaran iaitu  Fine Tobacco, Lush Manggo, Red Vanilla, Cool mint, Buttery Toffee dan Grape Noir. 

Ada cawangan lain? Aku difahamkan dorang akan buka lagi 3 cawangan di Lembah Klang, Pantai Timur, dan Wilayah Selatan bagi memudahkan pelanggan dan agent untuk dapatkan produk NCIG kelak. 

NCIG Special Edition

Mesti korang tertanya kan berapa harga NCIG ini dan cara nak dapatkannya. Terus terang baik aku recommend korang dengan NCIG Special Edition yang dijual bersempena dengan Hari Merdeka. 



Harga biasa set ini adalah berjumlah lebih dari RM300, tapi promosi sekarang cuma RM180! Di dalamnya tersedia :
  • NCase
  • NPod 
  • NCIG
  • T-Shirt
  • Kad Ucapan Azam Merdeka
  • Pin NCIG

Review NCIG 

Berdasarkan pengalaman aku sendiri try NCIG ini, asap dia tak tebal sangat, lembut dan NCase tu paling best sebab mudah dibawa ke mana-mana dan boleh charge terus kat situ. Highly recommend!

N STORE SETAPAK
No.25, PV128, No.128
Jalan Genting Klang
Setapak 
Kuala Lumpur

No comments: