Total Pageviews

Cantiknya Rumah Di Alaris Nusari Bayu 2!

Dalam fasa umur aku sekarang, jujur aku cakap memang tengah cari rumah idaman yang selesa dan lengkap dengan pelbagai kemudahan. 





Tertarik aku dengan keratan projek perumahan iklan Alaris Nusari Bayu 2 yang terletak di Bandar Sri Sendayan, Seremban Negeri Sembilan. 





Ini kerana projek oleh  BSS Development Sdn Bhd  telah menampilkan rekaan rumah moden dua tingkat berkeluasan 2,141 sq ft yang sangat cantik dan unik. 




Kalau ditanya aku sendiri, memang aku suka konsep sebegini. Dalam carian aku dekat website diorang, rumah moden ini mempunyai 4 bilik tidur dan 3 tandas. Selain itu, kemudahan disediakan memang lengkap selain dekat dengan pelbagai pusat tumpuan. 





Antaranya berhampiran dengan bandar Sendayan, sekolah menengah dan sekolah rendah, Sendayan Metropark dan banyak lagi. Kalau nak tahu, projek ini betul-betul bersebelahan SJK (C) Bandar Sri Sendayan.






Di Alaris Nusari Bayu 2 sendiri tersedia dengan kemudahan yang menarik seperti taman permainan, gym, gelanggang badminton, pusat refleksologi dan pondok riadah. Setiap pelanggan akan mendapat  D’Tempar Country Club Membership secara percuma tau. Memang untung!










Bercakap mengenai kelengkapan rumah pula, pihak Matrix telah sediakan ruang dapur basah dan kering. Selain itu, power point untuk 6 air cond, 7 tempat untuk kipas syiling serta 3 tempat untuk heater power juga telah disediakan. So korang tak perlu lah habiskan duit lagi untuk upah orang buat semua ini. Jimat kan? 






Projek ini dijangka siap pada suku keempat tahun 2022 dengan harga SPA serendah  RM568,888.Kalau korang berminat nak tahu dengan lebih lanjut mengenai projek  Alaris Nusari Bayu 2, boleh layari https://www.sendayan.com.my/bandar-sri-sendayan-residential/nusari-bayu/alaris@nusaribayu



\

\



21 comments:

Suria Amanda said...

Design rumah menarik, environment best, berdekatan tempat yang happening...semua best la kat sini

Yanty Lee said...

ya Allah cantik sungguh design dan environment view sekeliling dengan fasiliti nya.. ty pun tergoda terus..nk gi usha tgfok kot2 terpikat sampai terbeli ...

Husniey Husain said...

Cantik sangat laman rumah tu, siap ada kemudahan gym gelanggang badminton. Seronoklaa meriah

saidila said...

Makin lama design rumah makin cantik . Memang syok kalau dapat beli rumah dekat sini. Semua serba lengkap haaa , boleh bayangkan kalau dapat memilikinya.

Mahamahu said...

Alhamdulillah rumah baru bagus anak muda ada semangat nak dapatkan rumah baru pada usia muda kena yakin dan juga tahu kemampuan kita.. Nanti kita berjiran lah kat sini memang cantik kawasan ni best kalau kita sekampung hehehehe..

Rawlins GLAM said...

Memang cantik design dia. Pastu banyak pula kemudahan dia so memang I'm sold la persekitaran yang lengkap sebegini.

SalinaJohari said...

Sendayan sekarang not bad juga dari segi pembangunan persekitaran . Nampak cam bandar eco pun ye jugak . Bila lengkap dengan fasiliti .. memang tertarik la nak beli . Ada masa nak singgah la tengok

AyuArjuna BiGoshh said...

cantek sangat rumah kat sini.. nak buat investment..rumah ada tanah pun menarik juga ni

Sis Lin said...

Design susun atur dalam rumah tu Sis suka.. nampak lapang dan luas.. Ini kalau dpaat stay sini, memang explore setaman aje la.. seronok tengok envoiroment dia tu..

Jia Shin Lee said...

Nusari Bayu 2 has such a lovely layout, this can be a really nice weekend home with all the facilities provided, it'll be fun.

Ruby said...

Rumah yang cantik memang perlu kita cari yang ada fasiliti best. Anak-anak pun membesar dengan seronok. Pelbagai aktiviti boleh lakukan bersama. Harga rumah tu sama rate ngan kondominium di KL yang square feet lebih kecil. Pilihan beli rumah ni bergantung apa individu tu nak kan Khai. Kadang nak ketenangan lepas balik keje.

Kitkat Nelfei said...

ALARIS ni pun antara my favorite property juga ah.. 2000 sqft! Pergh! Memang heaven!

halimah muhiden said...

Alaris Nusari Bayu 2 npk perumahannya cantik2 belaka dgn suasana nyaman, eloklah yg blm ada rumah mula mencari rumah dari sekarang

Nadia Johari said...

Memang puas hati tengok rumahnya ni. Ada 4 bilik dan 3 bilik air. Rumah lengkap dengan kemudhan dan persekitaran yang best. Kalau la dapat satu..huhu

iena eliena said...

laris..cantik cantik rekabentuk rumah dari matric ni..kemudahan pun banyak..taman dia pun cantik

Zayani Zulkiffli said...

Cantik-cantik rumah area Bandar Seri Sendayan ni, nak beli tapi jauh pulak dah kerja kat KL kan.

Faries said...

Alahai cantiknya rumah alaris ni. Suka tengok. Memang tengah membangun betul kawasan sendayan ni. Siap ada country club lg

Ummi | Ummi Goes Where? said...

Wow, mewah betul ya Alaris ni kalau tengok facilities and decor dia. Tapi harga not bad la for that size.

Tekkaus said...

If I were to stay around there, this is definitely one of the properties of my choice. Just look at the available facilities.

Nina Mirza said...

Dok baca juga pasal Alaris ni. Pastu dah tergoda dengan lokasi, design dan harga. Tengah discuss ngan husband nak grab satu untuk investment

Faiq Najmi said...

Wahh design rumah nya sangat menarik la. Lokasi dia pun sangat strategik.