Total Pageviews

PKP Lagi! Tapi Lulu Hypermarket Tetap Ada Jualan Mega Raya

Seperti yang kita ketahui, Selangor dan Kuala Lumpur sekali lagi berada pelaksanaan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) dan kali ini masuk ke edisi ketiga! 




Jualan Mega Raya Di Semua Lulu 



Untuk pengetahuan korang, Lulu Hypermarket di ketiga-tiga cawangan pun berada dalam kawasan PKP. Persoalannya disini adakah mereka dibuka seperti biasa? Jawapannya adalah YA siap ada Jualan Mega Raya lagi dekat semua cawangan. 

Diskaun Hingga 70%

Menariknya, potongan harga besar-besaran sehingga 70% diskaun di Bahagian Elektronik, Elektrik, Pasar Raya, Runcit, Peralatan Rumah serta hadiah raya untuk korang dapatkan.







Tak beli lagi baju raya?  Untuk pilihan baju raya pula,bermula 6-9 Mei 2021, Lulu menawarkan potongan Rata 40 % ke atas bahagian Fesyen, Kasut, Beg Tangan Wanita, Sari dan Churidar juga di semua cawangan.




Macam aku pergi  Lulu Setia City Mall baru-baru ini perasan juga ada juga pelbagai jenama pakaian Melayu macam baju kurung, songkok, samping dan baju melayu. Rambang mata juga. 






Dalam masa yang sama kalau korang kalau nak beli barang-brang basah, aku rasa boleh je pergi ke Lulu. Kebetulan memang ada sale juga, tak payah nak bersesak di pasar. Beli sahaja di Lulu lagi selesa. 

Berakhir Pada 16 Mei 2021

Walaupun PKP, orang-orang berhampiran boleh je ke Lulu cawangan terdekat korang. Macam orang KL, boleh ke Lulu KL, orang Cheras boleh ke Lulu 1 Shamelin dan orang Shah Alam boleh ke Lulu Setia City Mall. 













Sebagai info, jualan mega raya telah pun bermula dan akan berakhir pada 16 Mei 2021. Jadi sementara ada peluang ni, jom shopping sekarang! 

Lebih Mudah Beli Di Atas Talian

Tak sempat or macam malas nak pergi ke Lulu Hypermarket?Jangan risau download je  Lulu Shopping app dari App Store ataupun Google Play.  Nak lagi senang beli saja di  www.luluhypermarket.com segala-galanya ada disitu.


LuLu Hypermarket Setia City Mall
Persiaran Setia Dagang,
Setia Alam, 40170 Shah Alam, Selangor


LuLu Hypermarket Kuala Lumpur
Lot 159, Persiaran Capsquare, Off, Jalan Munshi Abdullah, 
City Centre, 50100 Kuala Lumpur

LuLu Hypermarket 1Shamelin Mall
Jalan 4/91, Taman Shamelin Perkasa, 
Cheras, 56100 Kuala Lumpur

Website :

Facebook Page :

Instagram Link :





18 comments:

Azlinda said...

bila ckp psl raya ni, bukan je nak siapkan baju raya. malah langsir raya, groceries raya, kuih raya, karpet raya, oven raya eh serba serbi nak raya juga hehehe. Sebab tu, kena bijak berbelanja, beli masa ada diskaun hebat !

precious cla said...

Wah bestnya, nama Market tu pun senang nak ingat haha. Hopefully takda lah panic buyer bila dengar PKP diumumkan kembali.

Fatin Diana said...

kerap sangat buat sale tp tak dapat lagi nk gi sana. geram aje tengok barang murah2

Bae Roslan said...

geram je tengok sale dekat lulu ni. murah betul berbanding kat hypermarket lain

Rawlins GLAM said...

Lulu adalah tempat paling heaven nak shopping groceries sebab banyak diskaun dan sales. Nie bagi lagi 70% - terbaiklah!

Hanny Abdullah said...

Tak sabar nak ke lulu lagi..dok pikiq macam-macam nak beli, maklumlah..raya ni tak leh balik kg so memasak je le kita kat rumah nanti

saidila said...

kalau tak kerana PKP ni mau dah sampai sana. Menyesal pulak rasanya masa last day lalu tu langsung tak singgah. Jeling jer dari tepi higway. Harapnya PKP tamat dan tak sambung lagi .Memang teringin nak sampai ke LULU sebab semua orang kata best.

Siti Awadah said...

Bermacam jenis barangan ada, syurga untuk mak2 seperti saya. Rasa kalau pergi susah jumpa jalan keluar ni. Nak selamat duit dan kurangkan bersesak di tempat awam, beli secara online tu bagus.

Marina Bashah said...

Wahhh baju raya pon ada. Nampak banyak gak pilihan tu. Tak boleh ke sana boleh beli online je

marsha said...

Teringin nak shopping kat Lulu Hypermarket ni juga. Plss cawangan Ipoh.

Ummi | Ummi Goes Where? said...

Biar betul diskaun 70%? Tak boleh lepaskan peluang ni, mesti kena beli juga. Ada online store pula tu.

AyuArjuna BiGoshh said...

barang yang ditawarkan memang berbaloi. Best kalau dapat shopping untuk famili esp time raya ni

Tini Alif said...

Wah! Ada 70% diskaun di Bahagian Elektronik, Elektrik, Pasar Raya, Runcit dan Peralatan Rumah pulak tu... Memang sesuailah dengan Aidilfitri yang semakin menghampiri... Apabila tengok baju raya, teringat feeling dok cari baju raya masa Aidilfitri tahun-tahun sebelumnya... Rindu nak suasana macam dulu.. Tahun ni beli online je la...

Jia Shin Lee said...

Lulu is just amazing, it's one of my favourite stores to shop at cause everything is there.

Kitkat Nelfei said...

Pergh! Memang berbaloi shopping kat Lulu Hypermarket kan! Tengok saving dia, extra jimat ni...

Ruby said...

Semua ada di dalam Lulu. Memang best. Akak nak ke Lulu KL beberapa hari sebelum raya.

Sis Lin said...

Senang dan mudah kalau berbelanja di Lulu ni, semua benda ada.. dengan baju sekali pun bileh beli.. bilalah nak bukak satu di JB, kompom laaa Sis berbelanja di Lulu aja..

Nina Mirza said...

Betul betul betul... Lulu punya sale tak kisah Raya ke apa memang diskaun murah giler! Asal ada promo memang borong lebih kat Lulu