Total Pageviews

Betul Ke Boleh Hisap Vape Tanpa Perlu Risau Dengan SnowPlus?

Aku percaya, ramai di antara followers aku especially yang lelaki ada hisap vape kan? Isu vape dan bahaya ini sebenarnya dah lama dipertikaikan.




Bagi aku as long, kau tak sembur asap itu dekat orang yang tak hisap aku okay dan dikira tidak merbahaya untuk orang sekeliling. Kelebihan itu  yang dijanjikan jenama SnowPlus menerusi produk vape, antaranya dengan ciri bebas asap.

Bukan hanya itu, SnowPlus juga menjadi yang pertama menawarkan jus vape bebas nikotin untuk pengguna membuat pilihan diorang seterusnya lebih mesra kepada orang ramai.




Menurut Pengurus Pemasaran SnowPlus Syarul Azizy Salleh, peranti vape keluaran syarikat itu juga mempunyai ciri keselamatan yang tinggi dengan teknologi pengecasan pantas dalam masa 18 minit sahaja. Jadi korang yang hisap tak perlu buang masa atau rasa tak sabar menanti untuk tunggu peranti korang dicaj penuh. 

"Selain itu, peranti vape kami juga sangat ringgan dan bersaiz poket serta menjanjikan jangka hayat harian yang lama tanpa perlu memikirkan masalah bateri lemah serta keperluan membawa alat pengecas ke mana-mana.

"SnowPlus mempunyai ciri kuasa bateri yang effisyen tahan untuk seharian. Peranti vape ini juga membakar dengan stabil meskipun dalam keadaan bateri lemah," katanya.

Untuk korang yang tertanya,  peranti vape jenama mereka mempunyai enam warna pilihan dengan ciri premium termasuk teknologi pengaliran udara aeroflow dan teknologi ceramic atomization iaitu panel sentuhan seramik berbentuk sarang lebah pada peranti.

Peranti SnowPlus juga mempunyai dua jenis pilihan iaitu Pro dan Lite dengan harga antara RM85 hingga RM120 seunit.


Sebagai alternatif, SnowPlus turut memperkenalkan peranti pakai buang dikenali SnowPlus Go dengan harga RM19 dan boleh didapati secara eksklusif di kedai MyNews.com.  Bagi edisi pakai buang, pod berkenaan boleh digunakan mencapai sehingga 350 sedutan.  Aku dah try so far memang best tambah pula dilengkapi dengan teknologi anti bocor yang menghalang ia meleleh keluar.





SnowPlus mempunyai tiga edisi perisa perisa vape iaitu classic, zero nicotine dan smokless. Aku difahamkan, SnowPlus juga menjadi jenama vape pilihan di Canada, China, United States, Dubai, United Kingdom, Korea dan Rusia




Siapa yang nak jadi ejen juga dialu-alukan  bagi menjana pendapatan  terutama dalam situasi untuk kembali memulihkan ekonomi masing-masing di era pandemik Covid-19. Sekarang sudah ada  kira-kira 6,000 ejen sudah berdaftar di negara ini dengan pendapatan bersih antara RM2,000 hingga RM3,800 sebulan.

Berminat? Korang boleh layari laman web https://snowplus.com.my/ dan Instagram @snowplus.malaysia.

No comments: