Total Pageviews

 Dalam pelbagai rangkaian restoran ayam terkemuka, Nando’s adalah favourite aku dan sentiasa tidak mengecewakan! Selain pelbagai plihan ayam panggang PERi-PERi Nando’s adalah yang premium dan terbaik. FIGHT ME! 




Tiada  Lagi Mango & Lime 

Pilihan ayam Nando’s ada banyak tau dan mengikut tahap selera korang. Bermula dengan Plain, Lemon & Herbs,  Mango & Lime, Mild, Hot dan Extra Hot semuanya aku dah cuba dan 90% aku akan memilih Mango & Lime dan selebihnya Extra Hot. Tetapi untuk peminat setia flavor itu macam aku, ada berita sedih untuk dikongsikan dengan korang kerana bermula hujung Oktober lalu, perisa ini tidak lagi didapati di mana-mana outlet Nando’s Malaysia. I IS SADDDDDDD!!!!

Kemunculan Perisa Baru – Smoky! 



Namun begitu, untuk ubati kedukaan kita bersama, Nando’s telah memperkenalkan perisa terbaru iaitu Smoky PERi-PERi Nando’s. Mulanya aku takut perisa terbaru ini tak dapat tandingi perisa kesukaan aku, tapi bila dah rasa first bite dalam mulut. Fuhh I think this one gonne be my favourite lah!

Pengalaman Mencuba Smoky PERi-PERi Nando’s



Sebenarnya aku bertuah menjadi antara yang terawal perisa ini sebab aku sendiri merupakan ahli Nando’s yang berdaftar. Malah pihak Nando’s turut menjemput aku untuk bersama dengan Peri-Media yang lain tempoh hari. Tell you yang dorang ni sentiasa hebat membuat kejutan. Dan kemunculan Smoky ini persis filem Fantastic Beast dan Harry Potter. 



Setelah mencuba apa yang aku boleh katakan kombinasi rasa manis-masam-berasap-kurang pedas – more juicy menjadikan ianya sat kombinasi unik. Malah bila korang tengok tekstur dia pun dah boleh terliur tau. 



Skala Pedas Smoky

Untuk yang tertanya, perisa baru ini pedas atau tidak meh sini aku terangkan. Menurut Nando’s menerusi PERi-ometer mereka, perisa Smoky ini lebih pedas dari Lemon & Herbs tetapi kurang pedas dari Mild. Ala-ala pedas sedap gitu. 

Promosi Perayaan Di Nando’s 

Kalau korang datang dalam 4 orang atau ramai-ramai. Aku nak suggest dekat korang untuk ambil hidangan Smoky PERi-PERi untuk 4 dengan harga RM99.00. Dalam sajian ini korang akan dapat seekor ayam perisa Smoky, 4 sajian sampingan mengikut selera korang, 4 minum ringan tanpa had dan Salted Caramel Cake Bites yang baharu.  



Pencuci mulut terbaru Nando’s yang baru ini serius sedap gilos especially dia hidangkan sejuk. Fuhh memang penutup sajian terbaik. Perlu diingatkan yang flavor terbaru ini untuk masa terhad je. 


Jangan nanti dah habis, korang tak sempat cuba tak memasal kempunan. Jadi tunggu apa lagi, sila ke cawangan Nando’s terdekat untuk mencuba perisa terbaru ini ya! 

Sedapnya Smoky PERi-PERi Nando’s Baru Ini!

by on 26.11.18
  Dalam pelbagai rangkaian restoran ayam terkemuka, Nando’s adalah favourite aku dan sentiasa tidak mengecewakan! Selain pelbagai plihan ay...
Sekarang ini banyak betul masalah yang kita dengar mengenai nutrisi badan bagai kan? Masalah utama nya adalah KEKURANGAN NUTRISI DALAM BADAN! 

Nutrisi Dalam Badan? Minum Sahaja Dutch Lady!

by on 9.11.18
Sekarang ini banyak betul masalah yang kita dengar mengenai nutrisi badan bagai kan? Masalah utama nya adalah KEKURANGAN NUTRISI DALAM BAD...