CUT TARI MENINGGAL DUNIA?


As - Salam kepada semua kaki bloggers , readers,brader dan sistah sekalian

berkenaan dengan tajuk di atas( aiceh dah macam surat rasmi pulak) cut tari,bekas skandal seks Ariel Peterpan yang turut dikaitkan dengan Luna Maya telah dilaporkan meninggal dunia. 



Actually ni sebenarnya khabar angin , sama macam berita kematian Jackie Chan dulu.berita khabar angin ni tersebar luas dalam Blackberry Messanger (BBM) yang mengatakan Cut Tari meninggal dunia . Namun begitu pihak Cut Tari menafikan berita itu dan mengatakan bahawa Cut Tari kini sedang menjalani penggambaran. Meh kite tengok apa yang ditulis dalam BBM tersebut 



jadi berita ini cuma khabar angin.biasalah kalau dah #femes tak terkena gosip,kontroversi,khabar angin memang tak sah. jadi kalau nak tengok video cut tari tengah ehem - ehem dengan ariel peterpan meh klik sini! enjoy the video okay!! chow bebeh!!


 bebot menderum: best tak video dorang???kekeeke

4 comments:

sYafIk-wAy said...

kalau aku mati , ad tak yang nak wat cmne ? hahaha

Solihin Zubir said...

awat la ada manusia yg sggup dok sebar khabar angin yg melibatkan kematian ni...

:: Khai Artzfar :: said...

@sYafIk-wAyuish tak tau nk ckap la

:: Khai Artzfar :: said...

@Solihin Zubirtu la psal ada ja brta palsu sal kmtian..plik2 depa ni