ANDAI KATA PELAKON INI ADALAH POKEMON

Assalamualaikum dan salam sejahtera braders dan sistah sekalian..

siapa tau pokemon tu aper? put yo hen sap ! ok aku perosak bahasa. -_-" abaikan di situ. kalau nak tau pokemon ni cerita animasi yang pernah ditayangkan di ntv7 dulu. zaman aku makan hingus rasanya dah ada cerita nih . cerita ni pun agak banyak kontroversinya. jangan saman aku erk bila buat entry nih .. sian kat aku belajor lagi nih... ni entry suka - suki jer.. eherherher

ok dah habis mengarut jom kita tengok selebriti mana yang ada gaya ala - ala pokemon...

 Aretha Franklin / Gloom


 Ronnie / Machoke


 Pauly D / Hitmonchan

 Jorge Garcia (LOST) / Snorlax


Seth Rogen / Slowpoke

hehehehe  camner agak - agak korang nak jadi apa pulak? 

p / s : mood #autopublish

2 comments:

apix said...

he3 , lebih kurang sama jer bro , hahaha

NiGhTiNaNgLe_FARA said...

haha..rajin benor kau carik mende alah ni..artis malaysia takde?