Total Pageviews

Nak Masak Makanan Laut Yang Sedap Dan Cepat ? Gunakan Produk Pacific West

Tipulah kalau cakap korang tak pernah beli makanan segera untuk korang balik goreng bagai. Selalunya mesti beli ayam, sosej bagai kan? Tapi korang pernah ke beli yang berasaskan makanan laut? 




Kalau nak beli dan tak tahu makanan laut mana ya yang berkualiti, korang boleh gunakan produk dari Pacific West, highly recommend sebab aku dah guna masak dekat rumah. Sedap weh! 

Pelbagai Produk Pacific West 


Produk Pacific West ni ada banyak seperti Crisy Calamari, Salt and Pepper Squids dan yang terbaru aneka pilihan fish fillets seperti Cheezey Fish fillets yang ada cheese mozzarella yang confirm sedap! 



Trio Canapé Cheezy Fish Fillets



Cheezy Fish Wholemeal Sandwich




Cheezy Fish, Caesar Salad and Cajun Crisp Onion Flower

Aku ni peminat cheese but too bad, aku tak makan ikan. So aku bagi my bros je lah yang makan. 

Bekerjasama Dengan Tefal


Macam haritu, dorang ada buat talkshow dan cooking show dengan kerjasama Tefal. Cakap pasal produk Tefal ni, dorang sememangnya expert dan jenama yang diyakini dalam menyediakan peralatan masakan .Kalau aku ada duit dah lama semua benda aku guna Tefal.

So macam talkshow tu, dorang turut menjemput beberapa orang Chef selebriti seperti Chef Dr Izani dan Chef Bryan. Guess what? Dorang pun turut masak menggunakan Pacific West. 








Yang mana datang hari tu dapatlah idea macam mana nak masak. Bukan setakat goreng - goreng je ye malah korang boleh pelbagaikan! Tak kiralah tekak melayu ke western ke janji tak bosan. 

Diyakin Halal 


Macam mana pula dengan pengiktirifan? Haa jangan risau kerana produk  Pacific West ini diyakin Halal oleh JAKIM dan memenuhi piawaian keselamatan dan proses makanan antarabangsa dengan pengesahan BRC, IFS, HACCP dan YUM. Boleh guna tanpa was - was





Dimana Nak Dapatkan Pacific West? 


Senang je weh! Ada dimana - mana ke. Korang boleh dapatkan di  Cold Storage, Sam Groceria, AEON, AEON Big, Tesco, Giant, Sunshine, Grocer Village dan banyak lagi. So lepas ni kalau jumpa mohon beli terus ya! 

Untuk maklumat lanjut mengenai Pacific West korang boleh  hubungi : 


Pacific Careline : 1800 888 389
Laman web : www.pacificwestfoods.com Facebook : www.fb.com/PacificWest.my

2 comments:

Anonymous said...

thank u blogger

Nisa Kay said...

wahhh mcm best weh ! nak beli lah buat stok kat rumah