Total Pageviews

BH Spin Bike Bantu Bakar Kalori Dengan Mudah !

Aku berani bertaruh kebanyakan daripada kita terutamanya wanita inginkan bentuk badan yang ideal. Untuk itu, mulalah plan diet, cari jalan untuk kurus dengan mudah dan tips nak kurus. 




Bakar Kalori Dengan BH Spin Bike 


Lepas itu, mula lah nak spend duit pergi gym. Okay itu bagus dan tidak dinafikan banyak kelebihannya. Malah aku sendiri pergi gym untuk kekal sihat dan dapatkan bentuk badan yang diinginkan. Tapi perlu ingat,sampai bila korang kuat semangat untuk ulang alik? Based on experience, aku sendiri kecundang. 



Sampailah aku dapatkan BH Spin Bike H918-A ini di rumah. No excuses ya sebab bila dah ada dekat rumah, korang boleh gunakan Spin Bike ini bila-bila masa. Cukup luangkan masa sekurang-kurangya 30 minit bersenam dengan alatan senaman ini, korang sudah pun capai goal kuota sehari. Tahukah korang dengan berbasikal dapat bantu kuatkan jantung dan bakar kalori dengan mudah? 

BH Spin Bike Mudah Dibawa Ke Mana-Mana Sahaja! 

Kalau nak tahu, Spin Bike ini boleh dapatkan dari BH Fitness sebuah syarikat alat senaman yang terkenal dalam dan luar negara. Mengenai produk-produk mereka terutamanya Spin Bike ini, ianya telah direka khas untuk kemudahan pelanggan mereka. 



Sebagai contohnya, Spin Bike ini mudah dibawa ke mana sahaja dan disimpan dengan rapi. Macam aku, suka berbasikal depan tv so akan jadi lebih bersemangat dan ini juga tips untuk bakar kalori dengan mudah tau! Lepas guna, simpan balik dalam keadaan teratur. 

Tempat duduk yang boleh laras

Ruang simpanan botol minuman

Tombol kelajuan

Papan meter kelajuan

ketinggian yang boleh laras 


Kelebihan BH Spin Bike 

To be honest,  Spin Bike dari BH ini banyak ciri-ciri dia yang sememangnya friendly usage! Boleh dikatakan hampir setiap daripada bahagiannya boleh digunakan dan punyai kelebihannya tersendiri. 

  • -  Seberat 20kg. Nampak macam berat? Jangan risau sebab ada roda yang membantu korang untuk alihkannya di tempat yang diinginkan.
  • -   Sama seperti professional spin bike yang digunakan di gymnasium 
  • -      Kecil tetapi luar biasa 



  • -      Bentuk yang egornomik dan berprestasi tinggi
  • -  Grooved V-belt drive system. Tak tau apa? Okay fungsinya membantu prestasi spin bike ini bertambah lancar dan dalam keadaan senyap. Jadi korang tidak perlu letak minyak untuk bagi dia lancar atau untuk elakkannya jadi bising sebab dia dah direka khas


  •      Sendal Kaki Yang direka khas – Semasa berbasikal,  korang tak perlu fikir nanti sandal dia tercabut atau apa. Sebabnya sandal kaki ini antara kelebihan BH Spin Bike sebab dia direka untuk keselamatan dan keselesaan. Jadi korang berbasikal pun dalam keadaan teratur je! 


  • -      Takut peluh menitik? Itu pasti wajib kalau tak berpeluh tak sihat namanya. Untuk itu, BH dah sediakan Sweat Cover untuk korang lindung meter dan sebahagian dari spin bike ini. More hygiene!
  • -      Bagi mengelakkan lantai dari calar atau nak lindung Spin Bike ini, BH turut sediakan pelapik lantai. 
  • -      Dilengkapi buku manual dan DVD untuk korang pelajari selenggara dan bersenam dengan cara yang betul gunakan BH Spin Bike 


Cara Dapatkan BH Spin Bike 


Mudah je! Sebab korang boleh beli basikal ini di atas laman web mereka. Setiap pembelian akan mendapat pelapik lantai, pelapik anti peluh, botol air, BH Spin Bike, Manual penggunaan dan juga DVD cara bersenam dengan betul. 




Bukan itu sahaja, sekarang ini tengah ada promosi tau dimana harga asalnya adalah RM 5,888 tapi kini harganya cuma RM 3,588. Diskaun sebanyak 39% tu! Untuk maklumat lanjut layari 

No comments: