ORIENTASI KPTM KUALA LUMPUR - HOMEGROWN

Assalamualaikum , salam sejahtera.


trimas kepada yang braders atau sistah yang masih buka belog budak pacak. sebelum aku terlupa, sebelum ni KPTM merangkap tempat aku belajor sekarang ni telah pun buka untuk sesi pengambilan program dalaman yang bermula pada 25 Jun yang lalu.





kalau tak silap , pengambilan ni serentak dengan IPT yang lain. dan jumlah pelajar baru yang mendaftar adalah melebihi 1000 orang. dengan kekuatan fasilitator terlatih alhamdulillah semuanya dapat dijalankan dengan baik. hebat mu fasi kehkehkeh. kalau dah 1000 lebih pelajar, ramai tak ramai jangan cakapla. ramai giler umat tahu! dah macam jom heboh kahkahkah. ni belum campur dengan intake UiTM yang lepas. kalau campur boleh bikin "Bersih" baru nih. hahahaha*ok tak lawak* . 








apa pun kepada semua pelajar baru KPTM Kuala Lumpur selamat datang ke keluarga besar kami, diharap dengan jumlah yang masuk ni, kekal sampailah graduate nanti yer, selamat maju jaya braders, sistah sekalian !! babai.....

p/s : nak tengok lagi gambor jenguk - jenguk le ke LINK SINI kehkehkeh...

3 comments:

ZWAN SABRI said...

Aiseyh, ramainyeee.. tapi best jugak ramaiyang masok.. barula happening.. hehe

Khai Artzfar said...

@ZWAN SABRIhaha happening la weh sampai nak pergi kolej jadi segan sebab ramai sangat kahkahkah

Irshadim said...

serius gambar atas tu macam Bersih. Heh