Total Pageviews

Kekal Muda Remaja Dengan BeautyOat

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua !

Okay kali ini Budak Pacak nak promote dan review satu produk kesihatan yang membantu korang kelihatan kekal muda remaja iaitu BeautyOat 

Dalam hati korang mesti fikir, ' ala dah berlambak produk kesihatan kat luar, tetap tak menjadi ' Kalau korang fikirkan kesannya terus menerus memang tak la menjadi kan? Cuba fikirkan kesan satu produk tu secara positif apa perubahan yang korang alami?

Dengan BeautyOat yang diformulakan di Korea bukan sahaja membantu menegangkan kulit . dalam masa 14 hari !  malah terdapat banyak kebaikan lain seperti mengurangkan kolesterol, mengecilkan ruang pori , memperbaiki sistem imun badan dan tisu, meningkatkan tenaga dan mencegah dari penyakit jantung dan obesiti. 

Nak tahu kenapa semua kebaikan ini terdapat dalam BeautyOat ? Ini kerana ianya adalah Collagen + oat formula yang pertama di Malaysia. Tidak hairanlah pelbagai kebaikan terdapat dalam ini .



Produk ini telah mendapat pelbagai kelulusan. Ini termasuk kelulusan Halal, MeSTI, Kementerisan Kesihatan serta pengiktirafan Malaysia Best Product. Jadi produk ini halal dan selanat digunakan tanpa was - was. 

Macam mana kebaikan ini diperolehi? Dalam minuman BeautyOat ini, selain dari oat, ianya turut mengandungi , Marine Collagen, Bunga Sakura ( Cherry Blossom) dan Buah Delima yang membantu merendahkan kalori serta kaya dengan khasiatnya. 

N

Tesktur rasanya sangat memuaskan hati. Bagi Budak Pacak bila kali pertama minum BeautyOat ni teragak juga untuk minum sebab nampak putih semacam je. Untuk pengetahuan korang, kalau susu putih ni Budak Pacak kurang minat sikit sebab tak tahan bau dia. Tapi bila rasa sendiri BeautyOat ni pergh memang kena dengan citarasa ! 



Bila dah minum ni memang rasa kenyang untuk jangka masa waktu yang lama. Dengan harga RM 79 bagi semenanjung Malaysia dan RM 89 di Sabah dan Sarawak, BeautyOat ini sesuai untuk diminum baik lelaki mahupun perempuan. 

Buat korang yang berminat untuk dapatkan produk ini dan mahu dapatkan info dengan lebih lanjut boleh hubungi 

Nurul : 012 244 4014 
Jane : 012 244 4041 

Email : Babeskin365@gmail.com 
Twitter/Facebook/Instagram : @BeautyOatOfficial 

P/s :kalau tak minum sehari tak sah

3 comments:

budakbandunglaici said...

makin kacak la lepas ni haha

Rawlins GLAM said...

Patut la makin jambu.
#MuahCiked
Singgah entry saya gak ye. TQ

amirnawawi said...

Wah peloles la abam Khai pasnih..hehe