Total Pageviews

Kurta Lelaki Terkini

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua

Selepas Jubah lelaki terkini, Binqareem perkenalkan pula koleksi Kurta Lelaki Terkini yang sudah pastinya mendapat tempat buat para jejaka. 

Untuk pengetahuan korang, Binqareem antara jenama terkenal bagi pakaian muslim bukan sahaja setakat di Malaysia malah turut mendapat tempahan dari Brunei , Indonesia dan Singapura. Terdapat beberapa jenis kurta moden telah direka khas. Antaranya seperti AF Kurta Binqareem dan Stripe Kurta Binqareem.



Kalau korang yang tengok Akademi Fantasia 2014 edisi aidiladha baru - baru ini, ada jubah dan kurta  mereka  dari Binqareem .

 Budak Pacak turut berkesempatan membawa AF Kurta ke Kunming China untuk diperagakan disana sempena Projek Lokal yang akan Budak Pacak khabarkan dalam satu entry khas mengenai projek ini. 






Ternyata kainnya sangat sedap dipakai dan yang menariknya disisi lengan kurta ini direka khas seperti gaya terkini dan mudah untuk korang mengambil wuduk dan dibawa solat. Harganya pula memang berpatutan. 


Di Binqareem, setiap koleksi dijahit sendiri oleh mereka. Jadi jika korang minat beberapa koleksi mereka tetapi kehabisan stok, jangan risau korang boleh membuat PreOrder dan tempoh untuk siap adalah 2 Minggu

NeoTradisi 

Stripe Kurta 


AF Thobe 

AF Kurta 

NU Emblem Qurta 

NU Emblem Jubah 

Noir Qurta 




Sehingga kini terdapat lebih dari 20 rekaan jubah dan kurta dari Binqareem. Jumlah rekaan ini akan bertambah dari semasa ke semasa mengikut tempahan dan rekaan terkini dari mereka . 


Jadi buat korang yang berminat untuk dapatkan kurta lelaki dan jubah terkini dari Binqareem , boleh ke butik mereka sendiri di 


EL QAREEM MILLIONS IDEA

B-5-2, ALAM AVENUE, JLN SERAI WANGI G 16/G,
PSRN. SELANGOR, SEKSYEN 16.
40200 SHAH ALAM


atau nak lagi senang tengok koleksi terkini dari Binqareem boleh tengok di

Instagram - @Binqareem
Facebook - www.facebook.com/binqareem
Whatsapp - 013-3100323 / 019-2246448

Terima kasih Binqareem! Semoga terus sukses dalam mereka pakaian muslim yang ideal 

p/s : All time favourite brand